Gå til innhold

blir så lei meg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg rapporter et par innlegg underveis her jeg...kjerringer er kjerringer verst, helt utrolig hva dere gjør mot hverandre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette blir for dumt!

Om noen har sagt til deg at du jukser, kan jeg forstå at du blir lei deg. Men du, hev deg over det!

Ellers spiller det vel ingen rolle hva det er eller hva det kalles?

Her i Sverige har de dog löst det på en grei måte, alt blir bare omtalt som förlossning. Står det på inngangen til "föden" og det er det jordmödrene og alle kaller det. Hur gick förlossningen? sier de her :)

Skrevet

min største skrekk i mine 3 svangerskap har vært keisersnitt..

Og min første fødsel varte i 57 timer..

Så du jukser ikke akkurat.

Jeg vil heller føde en uke i strekk enn å fåreta denne "juksingen"" Lykke til :)

Skrevet

Grunnen til at jeg skal ha ks denne gangen er at barnet er stort, større enn førstemann som kom på vanlig måte, å som nesten døde fordi han ikke kom ordentlig ned i bekkenet.... jeg hadde vist ikke stort nok bekken....

derfor ks nå.....

HI

Skrevet

Alle som lever, har blitt født.

Uansett hvordan det kom til verden, har det blitt født... Og kvinnen eller dyret det kom ut av har født

Til de som ikke mener det, hvor skal den grensa gå?

Personlig fødte jeg uten smertestillende, uten sugekopp eller tang eller noe som helst.

Ei i familien min fødte også naturlig men med epidural.

Er jeg da bedre enn henne? Kan jeg da si at jeg har født "skikkelig"?

Og de som ikke får ut babisen selv men må ha hjelp i form av tang eller sugekopp.

Er vi begge bedre enn dem? Kan vi si at vi i allefall fikk det til selv?

Og de som tar keisersnitt av den ene eller andre grunnen (det finnes tusenvis av grunner til at kvinner tar det valget, og mange får ikke det valget engang, mange MÅ)

Er alle tidligere nevnt bedre enn dem? At våre barn ble født på "riktig"måte?

Barna til disse kvinnene enkelte påstår at ikke fødte men ble forløst. Er ikke de nyfødte? Er de da Nyforløste?

Det blir for dumt!!

Det er opp til enhver å bestemme for seg selv, og så lenge både mor og barn kom seg gjennom dette er alt i skjønneste orden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...