Gjest Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Andre en meg som reager på den idiotiske måten å gå inn på gull på ? Ble rett å slett veldig flau på Norges vegne.
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Men var det noen som synes Bjørn Dæhlie gjorde noe galt da han i sin tid gikk baklengs over mål, snurret 360 grader før han passerte målstreken osv.? Joda, Petter Northug er en showman og litt bajas, men la han nå bare være det. Han har beholdt mye av barnligheten sin, han, heldiggrisen - han klarer å være litt klovn midt oppi alt alvoret. :-)
sykkelpumpe Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Northug er Northug, han er nå bare og ta som han er, håpe at han en gang blir mer moden eller slutte og heie på han når han går. Forøvrig hadde Dæhlie og noen spenstige avslutninger på noen av de rennene han vant...
Seriøst Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Enig med de andre over her. Og dessuten så skjønner jeg ikke hvorfor du blir flau på Norge sin vegne, det var trossalt noe kun en mann gjorde. Bli heller flau på hans vegne da
LivetErEnLek Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Signerer de andre som svarer deg her. Litt morro får man vel ha det. Og ja, han grusa dem og da er det jommen lov til å være litt ovenpå. Litt av overskrift du, når mannen akkurat har dratt i land ett lag-gull i vm
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 Jeg synes ikke sånn oppførsel er beundringsverdig. Synes det er både usportslig og flaut. JA på Norges vegne. Han representerer Norge, gjør han ikke ? Synes det var teit gjort og håper han legger det fra seg.
Mille** Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 Hallo, han vant, det er ikke neineinei, det er jajajaja!!! Hvordan kan du bli flau på Norges vegne pga av noe sånt? Blir ikke mer morro enn man gjør det til selv, gud så tragisk hvis alle skulle vært kjedelig A4. ;o)
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #8 Skrevet 4. mars 2011 Ja, jeg er kanskje rar som synes at det er usportslig. Men, jøjje meg å mye moro man kan ha uten å måtte markere seg negativt og
Mille** Skrevet 4. mars 2011 #9 Skrevet 4. mars 2011 Negativt!? Hadde det vært meg som hadde grusa svenskene så hadde jeg sikkert slått hjul over målstreken!! Skjønner godt at han digger seg selv, hehe...
Berta_78 Skrevet 4. mars 2011 #10 Skrevet 4. mars 2011 Nei, du er ikke rar :-) Men litt preget av janteloven....? Synes det er festlig når Northug oppfører seg småkvalmt, og mye verre at Gjerdalen har på seg de tåpelige pilotbrillene så lenge han presterer så til de grader middelmådig ;-)
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #11 Skrevet 4. mars 2011 ta Marit Bjørgen som eksempel. Hun lå laaangt forran det andre. Tok tak i flagget og heiet seg selv inn mot mål. I motsettning til Petter Northug trenger hun ikke markere seg negativt for å vise en stor glede for en stor seier Jeg sier ikke Petter Northug er en dårlig langrennsløper selv om jeg misslikte måten han gikk inn i mål på. Han er suveren, bare så det er sagt.
pip pip Skrevet 4. mars 2011 #12 Skrevet 4. mars 2011 woohoo jajajajaja Norge!!!!!!! Syns Northug kan gjøre som han vil, ja litt i overkant, men i don't care. Er enig med kakao, det er ingen som ville ha reagert om Bjørn Dæhlie hadde gjort det samme
___ Skrevet 4. mars 2011 #13 Skrevet 4. mars 2011 Er det ikke like mye å markere overlegenhet å gå med stort flagg høyt hevet i flere hndre meter og gå å vinke til publikum de siste 200 meterene, som å lage noen ablegøyer på målstreken.
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #14 Skrevet 4. mars 2011 he he bra det ikke bare er meg som er flau. Fy flate for en usportslig oppførsel... usj og æsj.... men så er det lenge siden jeg slutta å heia på petter da. makan til idiot skal man lete LENGE etter........ håpa i det lengste at han skulle tryne.... FLAUT FLAUT FLAUT ...............
Bare jeg er meg :o) Skrevet 4. mars 2011 #15 Skrevet 4. mars 2011 Haha jeg får helt FNATT av folk!! Petter er konge og jeg holdt på å le meg ihjel av avsluttningen hans. Jeg sa det til mannen med en gang at nå blir det bråk! Hva med Bjørn Dæhli?? Digger han også jeg. Hadde svenskene gjort det samme hadde jeg ledd enda mer....for jeg er nemlig SVENSK Ja til litt humor! Petter er seg selv. Er han sur fordi han har tapt, klarer han ikke å være blid for media med en gang.....Sånn er Petter! Jaggu glad jeg ikke er kjendis,for jeg er IKKE en god taper,hehe..
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #16 Skrevet 4. mars 2011 Dessuten har jo Petter'n blitt utrolig voksen både i oppførsel og språkbruk bare i løpet av de siste 3-4 årene. ;-) Han lar seg ikke diktere av janteloven, enkelt og greit, han er seg selv, fullt og helt.
♡ A & E ♡ Skrevet 4. mars 2011 #18 Skrevet 4. mars 2011 Han er en dårlig taper og en dårlig vinner synes jeg, he he. Men det er denne troen på seg selv som har tatt ham så langt
Iselilja Skrevet 4. mars 2011 #19 Skrevet 4. mars 2011 Jeg digger ham! Syntes det var råkult med reaksjonen hans da Helner vant. "Har ikke hørt den svenske nasjonalsangen så mye før". Haha! Da synes jeg det er hakket værre med Daniel som viser fingeren til Mette Marit, selv om det også er spøk. Han er tross alt kongelig.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 4. mars 2011 #20 Skrevet 4. mars 2011 Ja, det var noen som reagerte da Bjørn Dæhli gikk over mål baklengs på Lillehammer. Han fikk kjeft av faren sin etterpå og måtte love å aldri gjøre det mer. (Piruett der i mot, hadde han ikke lovt å ikke gjøre). Litt småkvalmt av Petter, men mest morsomt. Og det er jo like overlegent av Marit og alle andre som går med flagget de siste hundre meterne, det er jo en demonstrasjon av overmakt det også. Idretten trenger fargeklatter som Petter N like mye som de trenger "prakteksemplarer" som Marit B.
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #21 Skrevet 4. mars 2011 Synes bare det var veldig unødvendig å demonstrere så voldsomt ovenfor svensken. Er sikker på at alle kjempet like hardt som Petter selv. Jeg synes ikke å ta frem flagget er det samme som å erte motstanderen din på målstreken. Apropo Dælie, skulle likt å se Petter gå sammen med sistemann inn til mål Men for all del det er kanskje jeg som er en av jantelovens disipler her og trenger å roe meg ned. Lurte bare på hva dere andre synes om det.
tìme'em Skrevet 4. mars 2011 #22 Skrevet 4. mars 2011 Vel, jeg leste om det før jeg så det, og da synes jeg det hørtes teit ut, men da jeg så det var det jo ikke så teit. Det er vel bare sånn han er. Og jeg synes Svenske medier overdriver. Vil ikke sammenlikne det med Dæhlie da. De har en veldig ulik måte å opptre på og mens Northug kan være arrogant var Dæhlie aldri det. Når det er sagt, at han turde...han lå ikke såå langt foran..
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #23 Skrevet 4. mars 2011 Norge trenger Petter Northug. Alle andre er jo så A4! DET er kjedelig det. Dessuten. Svenske aftonbladet sa at Northug var en GRIS. Men, ja. Da er det jo en enda større prestasjon at han slår Hellner
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #24 Skrevet 4. mars 2011 For meg handler ikke sport om håning og maktdemonstrasjoner. Synes det er så leit at det begynner å bli akseptert å harselere sånn med hverandre i elitesporten. Jeg er selv en tidligere langrennsløper. Kom bare til junior før jeg la opp men, føler jeg har en solid bakgrunn i sporten. Det er jo tydelig at han er ute etter å demonstrere og sjokkere. Blir bare litt for mye for min egen smak. Og det er klart vi trenger Petter Northug Han er råflink! Skulle bare ønske han kunne sette et bedre eksempler å være en bedre mann en som så. I min verden er du en lik en idiot om du selv gjør som idiotene gjør.
Mia_73 Skrevet 4. mars 2011 #25 Skrevet 4. mars 2011 Tja, for å si det slik - det var ikke bare svenske kommentatorer som reagerte temmelig negativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå