Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #26 Skrevet 3. mars 2011 Jeg er enig med ALLE de andre her inne: etter 10 års ekteskap skylder du faktisk mannen din en viss åpenhet!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #27 Skrevet 4. mars 2011 Det var jo noe sånt jeg sa. uansett, han kom opp og sa unskyld for at han hadde trodd jeg var utro. Og jeg sa igjen unskyld for at jeg hadde skjult disse timene for ham. god natt
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #28 Skrevet 4. mars 2011 Dere har vært gift i ti år, og du klarer ikke fortelle ham at du går til psykolog?! Ærlig talt. Fortell ham at du har hatt faste psykologtimer den siste tiden, at dette kan bekreftes, og at han inntil videre (og SÆRLIG siden han slang utroskapsbeskyldninger så fort han fant ut at du har hatt to timer "fri" fra jobb i uka uten at han visste om det - det er et tydelig tegn på at tilliten ikke er helt tilstede) ikke har noen verdens ting med hva du snakker med din psykolog om, og at dette får komme når du er klar for det. I verste fall får du be din psykolog ta den samtalen med din mann, og fortell din psykolog STRENGT at h*n har taushetsplikt - også ovenfor din partner, samme hvor mye han graver. Jeg syns også han fortjener en unnskyldning for at du ikke har fortalt ham hva du bruker de to timene før han henter deg på onsdager til. Alt han ser er at han har levd på en løgn de siste åtte månedene; du må jo skjønne at han reagerer på det? Jeg er IKKE enig i at utroskapsbeskyldninger er særlig fornuftig, men prøv i hvert fall å se hans side av saken.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #29 Skrevet 4. mars 2011 Å holde ting skjult for samboer/ektefelle kan fort bli regnet som utroskap. Ser du ikke den HI? Har dere ikke et personlig forhold siden han ikke må få vite at du går til psykolog? Skjems du virkelig så mye? Kjenner dere ikke hverandre godt nok til å kunne stole på hverandre? Selvfølgelig bør du si hva du bruker timene til - ser ikke det store problemet. Så ikke krev en unnskyldning fra ham, det er du som burde komme med sannheten!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #30 Skrevet 4. mars 2011 Jamen HI... tillit går jo begge veier! du viser jo ikke han tillit ved å nekte å si hvor du er de 2 timene... Da kan du jo ikke KREVE det samme tilbake!!???
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #31 Skrevet 4. mars 2011 Jamen HI... tillit går jo begge veier! du viser jo ikke han tillit ved å nekte å si hvor du er de 2 timene... Da kan du jo ikke KREVE det samme tilbake!!???
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #32 Skrevet 4. mars 2011 Jeg hadde nok stusset over hvorfor mannen min ikke ville fortelle meg om han hadde to timer han ikke ville gjøre rede for. Men hadde nok ikke mistenkt utroskap. Ville vært rart om man har en avtale om å ha seg mellom 14 og 16 hver onsdag;-) hehe Er jo slike 'forhold' de fleste skyr. De med faste tider for sex;-) Men ærlig talt. Har du vært sammen med mannen i 10 år, så bør han vel få vite det om noe plager deg??
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #33 Skrevet 4. mars 2011 DU vil ikke fortsette forholdet fordi han ikke stoler på deg. Men du stoler ikke nok på han til å kunne fortelle hva du faktisk bruker de to timene på?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #34 Skrevet 4. mars 2011 Herlighet for noen gale-matthiaser det er her inne. HI, det er helt greit at du ikke rapporterer timelistene dine til mannen din. Det er sært at han hopper rett på konklusjonen utroskap, jeg synes han bør be om unnskyldning! Her er et mer normalt "scenario" Han: Er du utro? Du: Nei, trengte bare et par timer fri på onsdag. FERDIG, med en historie på 10 år, et nogenlunde greit forhold og normale folk burde ikke dette være et problem. Mannen min ser forøvrig heller ikke mine timelister, jeg ser ikke hans, men ingen av oss har oss med andre av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå