Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #26 Skrevet 4. mars 2011 Hadde en episode i fjor sommer hvorav en gutt tok å dyttet å dro min sønn i ansiktet. Begger var rundt 5 år. Jeg kjente bare at jeg eksploderte der og da, gikk bort og snakket hardt til gutten, tok ikke i han da. Han begynte å gråte så skjønte nok tegningen. Satt en voksen rett ved, og foreldrene var ganske nære uten å bry seg. Det som gjorde at jeg eksploderte var at min sønn er utrolig sjenert, og dette var første gangen i hans liv han virkelig lekte med barn han ikke kjente. Noe han ikke vil mer etter denne episoden:-(
Tante Blås Squaw Skrevet 4. mars 2011 #27 Skrevet 4. mars 2011 I den situasjonen ville jeg gjort det samme som deg, HI.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #28 Skrevet 4. mars 2011 Nei jeg ville aldri rørt andres barn fysisk, men å snakke til dem koster meg ikke en kalori. I ditt tilfelle ville jeg tatt 2-åringen ut av ballene så lenge den store ungen var der. Jeg hadde også klikka i vinkel om en annen mor hadde tatt hardt i armen på mitt barn. Men så er jeg også av den oppfatning at folk som er nødt til å ty til fysisk avstraffelse er søplefolk med dårlig ordforråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå