Ranveig R Skrevet 6. mars 2011 #26 Skrevet 6. mars 2011 Her går det i alle fall ganske greitt. Er faktisk mindre godtesjuk dei dagane eg har trent. Og om suget kjem så tenker eg at "Ja, vær så god. Berre ta deg litt chips du. Men et du 100g chips får du i deg igjen alle kaloriene du forbrente på trening i dag!" Og så lar eg det vere ) Skal veie meg på onsdag, har tenkt å trene ein eller to gongar til før det (trente på torsdag og i dag). Ganske fascinerande at det er SÅ godt å trene (reint bortsett frå at sykkelen har tatt knekken på lårene mine, så eg har VRALTA opp og ned trappene her sidan torsdag), kjenner at eg lett kan bli hekta. Og det er jo ikkje det verste ein kan bli hekta på.
Mammatiljente-09<3 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #27 Skrevet 6. mars 2011 Hei! Jeg har bevisst gjort det slik at jeg har spist endel sjokis og slik disse dagene (fra torsdag til idag) så er det totalt stopp i morgen... På ukeshandlingen på fredag kjøpte jeg inn ingredienser til å lage endel av de oppskriftene på vektklubben.. Gleder meg til å prøve..) Men jeg lurer fortsatt på hvordan jeg i det hele tatt kan komme meg opp på 1600 kalorier pr.dag...noen som har forslag til frokost,lunsj? Har trent 3 dager i uka som har vert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå