Mammatiljente-09<3 Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Noen som hiver seg på? Motivere hverandre litt? Jeg selv har 15 kg og gå ned men regner ikke med å nå det innen sommeren iår.. Men innen året er omme håper jeg å ha nådd det målet.. Trener 3-4 dager i uka, og har meldt meg inn på vektklubben.no (idag etter tips fra en av dere her inne) ja du vet hvem;) Så nå skal alt veies og kontrolleres...skal loggføre hver eneste ting jeg spiser..) Noen som er med??
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 jeg er med.. skal ned ca 10 kilo før sommeren.. har startet med sundere kosthold og spiser faste måltider hver dag.. prøver å slutte med snop i hverdagene, er spessielt avhengig av sjokolade men har klart meg uten både igår og idag, måtte ta ett par saltekjeks nå istede men mye bedre enn sjokolade.. trening skal eg også begynne med
sykkelpumpe Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Jeg er med:) Siden jeg skrev et tjukkebolleinnlegg i dag, føler jeg meg kallet:P Ønsker og gå ned 10 kg i år - 15 kg totalt, men tenker at jeg skal ta det rolig, så får vi se. (Har jo et ønske om at det skal gå fortere) Lever i en tidsklemme for tiden grunnet jobb og studier i tillegg til mann og barn, men to økter i uka skal jeg klare om jeg så må stå opp midt på natta!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Jeg er også med=) Jeg skal ned 8-10 kg før sommeren. Jeg skal trene 3 ganger i uken. Håper på at jeg klarer det:)
Brillemamma Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Hiver meg med jeg også! Har 4-5kg som skal av...Høres ikke så mye ut, men det er de siste kiloene som er vanskelig å få vekk!! Vet av erfaring at de klistrer seg godt fast..:/ Fikk en jente for 4,5mnd siden. La vel på meg rundt 27kg..Så har tatt av en del. Er nå begynnt å trene 4-5ggr i uken. Spiser sunt, og litt snop kun på lørdager. Så håper jeg på å bli fin i bikini til sommeren! Startvekten min er 66,7kg (170 høy).
MღM Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Jeg er også med! Har ikke vekt, så aner ikke hvor mye ekstra jeg har, men målet er ihvertfal at buksene skal være behagelige og jeg skal føle meg vel nå når sesongen for mindre klær kommer... (er nok en 5-7 kg. tenker jeg) Meldte meg inn på treningssenter i går faktisk (skrekk og gru!) og var på min første time, kjenner det godt i dag Lykke til jenter!!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 har dere noen tips til hav jeg kan spise immelom måltidene når kroppen min bare mååå ha noe.. å hav som holder meg lenge mett til frokost,lunsj og kvelds ? føler jeg alltid er sulten..
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 1. mars 2011 #8 Skrevet 1. mars 2011 Glad for at jeg er gravid igjen, så slipper jeg å være bekymra for den forferdelige bikinisesongen! Lykke til jenter!
♥mamma♥alene til 3 Skrevet 2. mars 2011 #9 Skrevet 2. mars 2011 Jeg er med på å trene mot bikinisesong!! Har ikke vektmål, bare stramme oppmål! Jeg syns stramme kropper er pent, uansett vekt veier ikke for mye selv, men ser ganske dvaskete ut kan du si Har aldri noen gang følt meg vel nok til å delta på bikinisesongen jeg, men nå skal jeg hive meg på, spise sundt og riktig og trene opp igjen kroppen! Noen som foresten har tips til hvordan stramme opp når huden er for stor for kroppen??
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 2. mars 2011 #10 Skrevet 2. mars 2011 Jeg joiner også. Har mye å ta av. Men tenker ikke så mye på selve vekten. Skal bare gå ned nok til å bli fornøyd med meg selv. Kommer nok til å spise litt kaker på søndag siden det er dåpsdagen til lillegutt og bursdagen min men etter det er det helt stopp. Skal i bryllup til sommeren Har begynt å spise MYE salat noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle gjøre. Så jeg tar en ting om gangen, endrer kostholdet nå og så kommer trening etterhvert. Kan ikke begynne med det nå siden jeg har hatt så alvorlig bekkenløsning i svangerskapet og lillegutt bare er snart 7 uker så har ikke gått over nok til at jeg kan trene.
Gjest Skrevet 2. mars 2011 #11 Skrevet 2. mars 2011 Jeg prøver, men det er hardt å måtte "lide for skjønnheten"... Sukk! http://vinterverket.wordpress.com/2011/03/01/so-hip-it-hurts/
Mammatiljente-09<3 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #12 Skrevet 2. mars 2011 Nå ble jeg skikkelig giret her.. Og vektklubben.no er gratis jenter, meld dere inn:)) Jeg innså at grunnen til at jeg står på "stedet hvil" er fordi jeg spiser for lite! Håper alle når målet sitt innen sommeren sånn at vi kan se sexy ut i bikini;)
sykkelpumpe Skrevet 2. mars 2011 #13 Skrevet 2. mars 2011 Ok, er nå inne i dag to. Har loggført det jeg har spist i dag på vektklubben. Bør ligge på 1600 kcal. Jeg har foreløpig fått i meg 997! Himmel og hav! Er ikke rart at jeg sliter med vekta. Kroppen min tror jo at den sultes! Stakar!!!
Eeniemeenie Skrevet 2. mars 2011 #14 Skrevet 2. mars 2011 Skal ned ca 8 kg.. Prøver å trene mer i første omg Har sålangt trent 4 timer denne uka og mer skal det blii. Mer energi får man og :) Kuttet ned en del på karbs, men ikke sånn nazistrengt opplegg enda!
Gjest Skrevet 2. mars 2011 #15 Skrevet 2. mars 2011 Skyr yoghurtene er flotte mellommåltider. Både de med og uten musli. Ellers banan metter, men helst ikke mer enn en om dagen. Frukt generelt. I begynnelsen av slanking føler man seg ofte mye sulten, men kroppen venner seg ganske raskt til å spise mindre. Hang in there. Jeg skal også ned til sommeren. Trener 2 ganger i uken, satser på å få til en treningsdag til snart... ser helst at snøen forsvinner... Jeg skal helst ned 10 kilo. Har gått ned ca. 2. Bruker også vektklubb.no
Eadni74 Skrevet 3. mars 2011 #16 Skrevet 3. mars 2011 Dette kan funke som mellommåltid: eple, nøtter, mandler, YT drikkeyoghurt, yoghurt med mûsli, ferdigsmurte knekkebrød. Jeg blir fort sulten etter frokost og det fungerer for meg.
Ludoline Skrevet 3. mars 2011 #17 Skrevet 3. mars 2011 3-4 kilo.. også trenger jeg og strammes opp noe veldig!!! Har ingen mulighet til å dra på treningssenter, så sliter litt der. Tøffere når øvelsene må tas hjemme på stuegulvet
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. mars 2011 #18 Skrevet 3. mars 2011 ja da ser jeg hvorfor vekten min ikke rikker seg, bør ligge på 1600kcal og sikket enda litt til siden jeg ammer en del enda. å jeg har loggført alt jeg har spist i dag å har kommet til 1084kcal å da har jeg tilogmed spist en bolle og en muffins idag.. Jaja det er bare til å få i seg enda mer mat gitt. å før noen sier at jeg ikke bør slanke meg når jeg ammer, det vet jeg det eneste jeg ha gjort er å legge om til ett sunnere kosthold, kuttet ut snop og slikt i hverdagene og trene litt Så håper jeg at det gjø at jeg går ned noen kilo vist ikke får det bli stor slanking når jeg er ferdig å amme..
Øyboeren med to små <3 Skrevet 3. mars 2011 #19 Skrevet 3. mars 2011 Henger meg på her...! Gikk ned masse i fjor på denne tida, men klarte å gå på en smell, og la på meg nesten alt igjen... Var da ca 2 kg igjen til målvekta..! Surt...! Er nå i gang igjen, trener 3-5 ganger i uka, og prøver å ha et forholdsvis sunt kosthold... Sliter en del med motivasjonen, da vekta raste av meg i fjor (ammet da, og hadde gått kontinuerlig ned etter fødsel.... ) mens nå går det treeeegt... Har vel gått ned omtrent 2 kg på over 2 mnd... *sukk* Det vil bare ikke slippe..!
Ranveig R Skrevet 3. mars 2011 #20 Skrevet 3. mars 2011 Eg er med! Gjekk ned 15 kg i løpet av 2010, og har tenkt meg ned 15 til i år. I fjor begynte eg å jobbe med kosthaldet, og det er vel mest det som er grunnen til vektnedgangen. Eg har i periodar trent litt heime (Jillian Michaels sin 30 day shred, Wii Fit, litt styrkeøvelser på golvet), men ikkje så mykje. På mandag gjorde eg noko heilt usannsynleg, eg meldte meg inn på eit treningsstudio! Vi er tre veninner som skal hjelpe kvarandre med å komme oss ut, og no som eg må betale for herligheten så berre MÅ eg trene. Har fått eit treningsopplegg som eg skal gjere to gongar i veka (10 min gange til oppvarming, ca 15 min styrke, 20 min sykling og 20 min rask gange i motbakke), og så kan eg fylle på med meir utholdenhetstrening viss eg føler for å trene meir i løpet av veka. Orkar ikkje å drive med veiing av mat og det styret, så lenge det funkar med trening. Og det bør det vel gjere )
kokosyklus Skrevet 3. mars 2011 #21 Skrevet 3. mars 2011 Høres fornuftig ut det , Ranveig R. Om man begynner på noe man ikke orker å fullføre, som å veie mat, da mister man fort motet. POenget er å finne en måte man kan leve på, som ikke innebærer for mye godis. Trening gir en vanvittig bonus langt ut i alderdommen, så der kan du ikke tape. Gøy er det og, iallefall når man har med venner. Har man en dårlig dag kan man bare redusere litt på intenisteten. Ikke alle trenigsdager er like. For min del vil det ikke bli noen bikinisesong 2011. Jeg har termin i slutten av juni og ser med GRU at jeg har lagt på meg mer nå enn jeg gjorde hele forrige svangerskap. Bikinisesong 2012 here I come:))
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 3. mars 2011 #22 Skrevet 3. mars 2011 Jeg er med! Målet er ned 10 kg, men haster ikke. Jeg ammer, så skal ikke slanke meg. Legge om kostholdet, og stramme opp kroppen Meldte meg inn i vektklubben nettopp, dette blir spennende! Lykke til jenter!!
MღM Skrevet 5. mars 2011 #23 Skrevet 5. mars 2011 Hvordan går det jenter?! Jeg har nå meldt meg inn på treningssenter og har vært på noen timer -det er en utrolig god følelse (selv om jeg har vært støl konstant siden jeg begynte ) når jeg har trent og så har det kommet så mye moro å være med på sidens sist jeg var medlem kjenner jeg gleder meg til sommeren nå, selv om jeg nettopp har begynt, så kan det uansett ikke bli verre å tre på seg bikini i år enn i fjor ;D Tenkte jeg skulle kikke litt på den vektklubben som flere her er med i, har alltid lurt på hvor mye jeg får i meg
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 5. mars 2011 #24 Skrevet 5. mars 2011 Så gøy!! Er jo godt å trene, selv om det er lenge siden jeg gjorde det, mohaha... Blir noen turer med barnevogna, men blir jo ikke svett av det, hehe Teller kalorier, hihi.. jadda, jadda... Spiste for MYE i går, og for lite dagen før der. Men det er faktisk spennende å se hva jeg får i meg! Jeg har holdt meg unna godterier og brus siden 1.januar, det er hardt, jaa, men har nå klart meg Og jeg lar bilen så, og går ned og opp disse tunge seige bakkene, det er jo god trening!! Ja, med barnevogn og varer God trening og spising!
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 6. mars 2011 #25 Skrevet 6. mars 2011 GOd kveld! Hvordan går det?? Jeg har selv holdt på å veie og loggføre hva jeg spiser, litt av en tankevekker, haha Men kjenner at jeg passer på hva jeg spiser, drikker og trener Siden jeg nettopp har begynt har jeg ikke veid meg siden jeg begynte. Gleder meg til gå-opp-i-tunge-bakker-med-barnevogn i morgen Ha en fin uke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå