Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #26 Skrevet 25. februar 2011 Roger, fysj. Sebastian, fysj. Roger Sebastian, fysj fysj.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #27 Skrevet 25. februar 2011 Jeg syns ikke at det er et "belastet navn" som andre mener her.. Faren til mitt barn heter Roger, og han er en helt normal mann, og jeg kjenner flere andre som heter det samme som er helt vanlige, ikke i noe slags belastet miljø, eller noen andre slags ting.. Men, jeg syns kanskje navnet var litt tungvindt om dere skal bruke begge til daglig? Velg det dere liker best! Navnet skjemmer ingen!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #28 Skrevet 25. februar 2011 Åh nei! Så mange negative tilbakemeldinger du fikk på navnet. Jeg synes det var et sjarmerende navn, men jeg har heller ingen negative assosiasjoner med navnet Roger. Det er jo alltid sånn at noen begynner å tenke på en utrivelig type de kjente en gang når de hører et navn, det er ikke til å komme bort ifra. Så det viktigste er jo at foreldrene har de riktige følelsene vedr navnet... ... i den grad det ikke blir en belastning for barnet. Men Roger er da slett ikke et belastende navn?? Og Roger Sebastian høres uvanlig ut, men slett ikke stygt eller utenkelig. Et navn med særpreg! Mine barn, især minsten, har en sammensetning av to uvanlige navn. Fått overraskende mange positive tilbakemeldinger på navnet. Go for it:)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #29 Skrevet 25. februar 2011 Hehe! Tusen takk, anonym 19:31. Jeg er ikke hårsår, og mitt valg blir nok ikke tatt utifra denne diskusjonen. Vet at om jeg velger Roger navnet, ville mine foreldre blitt uendelig glad,. og ikke minst overrasket siden det er oppkalling av min bror jeg mistet for mange år siden. Takk for tilbakemeldinger! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå