Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 24. februar 2011 #26 Skrevet 24. februar 2011 Så en hver form for svar må nødvendigvis være å kjøre debatt? Jaja... ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #27 Skrevet 24. februar 2011 Fordi da signaliserer man også utad at man er en enhet. Da tenker jeg ikke på venner og familie, men mer utenforstående. Dessuten hadde min man et lettere etternavn enn meg, og jeg ønsket at barna våre og jeg skulle ha samme etternavn. For meg er det helt uaktuelt med doble fornavn, doble etternavn eller mellomnavn. Mitt etternavn definerer ikke meg som person, derfor er det faktisk ikke så viktig for meg hva etternavnet lyder. Jeg mistet ikke meg selv ved å bytte etternavnet. Jeg synes derfor det er bra at alle i familien heter noe ala Heine Seby framfor Bianca Eveline Stoltz-Nicolaysen Som Rema 1000 sier; Det enkle er ofte det beste.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #28 Skrevet 24. februar 2011 Fordi det kun er 4 personer her i landet som har det etternavnet utenom mannen, meg og barna. Mitt tidligere etternavn er det titusenvis som har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå