Gå til innhold

Hei er det flere som er gravide i sarpsborg??????


gravida84

Anbefalte innlegg

Ja har en kusine som jeg prater ofte med hun fikk en for 6 mnd, hun bor i Aurskog og to som jeg kjenner som er gravide. eller er det mange men er bare bekjente. du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ett par nære som har termin i juni/juli og august..og ett par stk som allerede har fått:)

skal du på no svangerskapskurs du eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amathea er en organisasjon for gravide i fr.stad:)

Der både enslige og par kan komme for samtale,veiledning o.l

Er veldig fornøyd med dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er ei jente på 29 år og venter ei jente den 2. mai. Har en sønn på 2 år fra før. Bor også på Greåker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei ;) Jente på 25 her.. Gravid for andre gang. Termin 2 november. Har en datter på 5 fra før av :) Noen fler som har termin rundt samme tid eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hehehe That we do ;) Har sett deg her inne og! :) Hehehe..Brått mange fra Greåker/Oppstad her inne a gett!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei.

Nå ble jeg glad for å se at det finnes noen gravide i Sarpsborg også. Er 26 år og gravid med mitt første barn som kommer i slutten av oktober. Så det er jo noen mnf etter juni- mammaene her inne, men vil veldig gjerne møtes likevel og bli kjent med dere. Har bodd i Sarpsborg- området i 1 års tid og trives veldig godt her med min mann som er herfra. Vi møttes under studietiden og valgte å bosette oss her i fjor. Kjenner ikke så mange enda, så vil veldig gjerne bli med på treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...