Gå til innhold

Hei er det flere som er gravide i sarpsborg??????


gravida84

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en jente på 26 år, som ønsker og komme i kontakt med flere fra sarpsborg som venter barn i mai juni mnd. Dette er mitt første barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se der ja,verden er ikke stor:)Når har du termin?

Formen har vært opp og ned..Jobber minimalt siden jeg sliter med bekkenløsning..Der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei den er ikke stor he he. Har termin den 23 mai. Joda formen har vært super for intill 1,5 mnd siden. Da kom bekkenløsninga jobber 50% nå. Men sliter litt med det oxo. Så har prøvd og foreslå på jobben at jeg kan jobbe i kassa istedenfor på gulvet. så vi får se. Når har du termin? Du begynte med bekkenløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den er ikke stor he he. Har termin den 23 mai. Joda formen har vært super for intill 1,5 mnd siden. Da kom bekkenløsninga jobber 50% nå. Men sliter litt med det oxo. Så har prøvd og foreslå på jobben at jeg kan jobbe i kassa istedenfor på gulvet. så vi får se. Når har du termin? Du begynte med bekkenløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 22 mai :)

Få du no form for behandling for bekkenløsningen eller??

Jeg begynte allerede i 3 mnd med småplager,men jeg fortsatte å trosse smertene så jeg jobbet fullt..Men nå har jeg gode og dårlige dager..Noen dager må jeg ha hjelp av krykker,andre dager kan jeg gå vanlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oij mulig vi ender opp på fødestua samtidig he he:) Ja jeg går til fysioterapaut og klassisk masasje en gang i uka. Det er noen god og noen dårlige dager her oxo. Innimellom klarer jeg nesten ikke og gå på høyre benet. Kjedelig og begynne så tidlig med plager. Har du fått stor mage ennå? gått opp mye i vekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal du ikke se bort ifra=)

Veit du hva du får eller??:)

Jeg går til fysioterapeut og naprapat jeg da,og takk og lov for at jeg har dem som hjelper meg på en skikkelig dårlig dag..=)

Jeg syns magen er stor...og tung..hehe..men er vel en sånn typisk 7 mnd mage=)Du da?Har gått opp 4 kg:)men har sikkert godt opp litt mer nå,men det får jeg se på neste svangerskapskontroll:) du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi ville ikke vite vi da:) mer spenning når den kommer. oki du gjør det ja, helt klart godt og ha dem som kan hjelpe på en dårlig dag ja:) Magen er stor og mye i veien he he. Jeg har gått opp en del mer en deg gått opp ti kilo. har ikke blitt vant til magen ennå, trur jeg kan trekke den inn men det går dårlig he he. Når skal du til neste kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker det selv,tror jeg klarer å komme meg inni mellom her og der,men så er det magen som stopper alt..Får ikke trekt den inn:p

Jeg skal ha ny kontroll nå i begynnelsen av mars:)Du da?

Her blir det ei jente..Jeg blir også alenemor jeg da..Barnefar er ute av bilde..Etter eget valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he:) Jeg har oxo nå i mars er altid spennende. Å så du får ei litta jente, koselig. Oki du får en tøff oppgave du da. Har du oen rundt deg som er der og støtter deg? Noen ganger er det kanskje best og være uten faren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er veldig spennende for hver kontroll man er på..spesielt nå som man merker så mye liv og aktivitet!!:):)

Men må være veldig spennende for deg/dere å ikke vite hva dere får:)

Blir en tøff oppgave..men har familie og venner rundt meg,som støtter meg i mine valg!:)Så det skal gå kjempe bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart det:) Ja er jo en ekstra spenning og ikke vite. Det er godt at du har det da:) Er du med på det Tell med meg prosjektet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på første UL fikk jeg heller ikke se hva det var der..men nysgjerrigheten ble for stor,så jeg bestilte UL privat...og da fikk jeg jo se klart og tydelig at det var ei jente..:)Men hadde jeg ikke fått sett det da heller,hadde jeg nok tatt valget med å vente i spenning istedet=)

Jada,jeg er med..men har glemt å notere de siste dagene nå...Du er med også`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki he he klarte ikke og vente:) ja er med jeg oxo, men glemmer innimellom her oxo. Hvor mange min pleier din og sparke til ti?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De (få) gangene jeg har telt og fulgt nøye med ,så er det ikke mange minuttene det tar før hun er oppi 10 spark!:)

Er en veldig aktiv jente inni her,så her er det liv og røre hele tiden omtrent!:)

 

Hvor på Opstad/Greåker er det du hører til da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...