Gå til innhold

Ekkel mann jobber på avdelingen til min datter :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare minne om at VG og flere har fokus på mobbing i det siste, og at over 90.000 har meldt seg inn i Facebook-gruppen "Bry deg". Jeg håper du slutter å mobbe pedofile, mobbing er noe som er uønsket i samfunnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du aner ikke hvor tynt grunnlag en del får sparken på spesielt i lavlønn yrker. Rett og slett fordi man ikke har ork og økonomi til å bekjempe det noe de som er sjefen et. Så om dette er en privat barnehage har jeg ingen problemer med å tro at han fikk det. Jeg har selv jobbet i en barnehage hvor 5 oppegående ansatte fikk sparken over 6 mnd, på helt uffatelig grunnlag og et nett med løgner som sjefen/eieren kom med. Den egentlige grunnen var det var dyrt å holde på oss som var nærmere 30, lønna var mye lavere for de på 18år. Og i tilegg var ikke de så satt inn i hvordan ting skal være i en barnehage og jobb sitvasjon i hele tatt derfor klaget de ikke slik vi andre gjorde når hun brøt loven gang på gang.

Alle de som ble sparket var kjempegodt likt av foreldrene og gjorde jobbene sine og mer til. Jeg valge å si opp etter at den siste av de gikk og jeg plutselig sto igjen og skulle jobbe med en haug partyjenter på 18 som ikke engang hadde skiftet en bleie før.Og jeg regnet med at jeg ville bli den neste som skulle tvinges til å sies opp alikevel så det var like godt å gå med en gang ikke slite med dritten ette eier enda et par mnd. Etter at jeg også ble borte valgte noen foreldre å lage sin egen barnehage. Det var et par saker som gikk til retten og barnehagen eksisterer ikke lengre.

Jeg vet også saker fra andre steder hvor man blir enten tvunget til å slutte eller fått sparken på usaklig grunnlag. Skjer oftere her i landet en man skulle tro, hjelper ikke om det er ulovelig når folk ikke orker å kjempe mot.

Det sagt kan det jo også hende han følte seg presset til å slutte også.

Men jeg kjenner jeg blir satt ut når det at han bor på hybel og ikke kjører bil skal gjøre han upassende for å jobbe i barnehage. jeg kjører heller ikke bil og har da aldri fått hlre at jeg ikke kan gjøre jobben min siden det å jobbe i barnehage ikke er noe man trenger bil for.

Han er alene kan hende han syntes en hybel er stor nok plass for han.

Eller han kan ha gått gjennom en økonomisk krise, muligens i forhold til en skilsmisse. Det er heller ikke uvanlig at folk som jobber i barnehage kan gå litt slaskete kledd. i løpet av dagen skal du leke på gulvet, hjelpe barn i matsitvasjon, male,lime og klippe med barna ja ting som sliter på klærne og kan sette flekker som ikke går bort det er da slik at man ikke pynter seg på jobben men går i klær man ikke er redd for.

Det er da også merkelig å reagere på hvordan et menneske går, det er vel stort sett noe man ikke kan noe for. Skal man lære seg å gå på en bestemt måte før man kan få seg jobb.

Men ja man kan reagere på at han virker ustellt/møkkete og har mye parfyme på seg. Man kan reagere på at du føler han ikke kan prate normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...