Gå til innhold

Happy føkkings valentine :) Denne tråden kan holes oppe i dag, så kan alle som blir snytt for valenineskos klage her!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vår kjærestedag er vår bryllupsdag, så kan Valentinsdag være Valentinsdag for min del. Min sønn kom hjem med hjemmelagede hjertekort fra klassevenninner og syns det var stas, men jeg har ikke noe behov for å kjøpe blomster til min mann, eller å motta for den del pga dagens dato. Den er ikke spesiell for oss.

 

Men morsdag ønsker jeg frokost på senga :)

 

...og så syns jeg Valentinsdagen har ødelagt morsdagen, for de havner jo alltid rimelig likt og da blir det mest bare pes. Jeg stemmer for å flytte morsdagen til i mai for å komme unna Valentinsdagen. Helst i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk kort av sønnen min i dag, jeg, som han hadde laget i barnehagen. Kjempesøtt! Er enig i at Valentines er noe tull her i Norge, vi har bare adoptert det som en kommersiell kjøp-noe-til-kjæresten dag, mens i USA er det så mye mer - det er en herlig dag der man gir oppmerksomhet til alle man er glad i, barna har med noe til læreren, man gir kort til vennene sine, til foreldrene sine, til søsken - og så setter man selvfølgelig også ekstra pris på sin kjære (hvis man har en!). Det er egentlig en veldig fin dag hvis vi bare feiret den med hjertet - ikke bare lommeboken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette kunne jo være erstatningsdagen for alle late unnasluntrere som "glemte seg" litt i går og bare har fått sure blikk og kald skulder hjemme?

 

Valentines like etter morsdag, det er jo genialt. Ikke for handelsstanden da, for det er neppe noen som kjøper TO buketter, men menn er jo ikke kjent for å være kjappe i avtrekkern når det gjelder romantikk, så når det endelig har sunket inn hos gubben (etter et døgn), kan fornærmede mødre få plaster på såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...