Gå til innhold

Happy føkkings valentine :) Denne tråden kan holes oppe i dag, så kan alle som blir snytt for valenineskos klage her!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tipper det blir en del mas om det i dag... Etter alt det maset om morsdagen i går!

 

He he he he he

 

Så alle sammen; Happy føkkings valentine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heehe, Jeg er singel iaf :) Ingen forventninger whatsoever :D Ha en koslig valentinsdag alle sammen =) ( Har spist et par lovehearts idag, noe mer feiring enn det blir det ikke) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gubben her prioriterer å dra til foreldra sine han, så jeg syns jeg skal få lov å sutre litt... Han påstår han "glemte" hvilken dag det var da han svarte ja til å komme på besøk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er på sjøen på jobb, og har mest sannsynlig ikke telefondekning til verken en mld eller telfonsamtale. Og OM han ringer/sender sms i dag, så tror jeg neppe det er noe valentine mld ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

valentinesday my ass sier jeg bare!!hvorfor skal vi feire det?jeg setter heller mye mer pris på blomster en vanlig grå tirsdag enn denne dritten!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor setter du MER pris på blomster på en grå tirsdag? Jeg setter nemlig pris på det uansett hvilken dag jeg får blomster på! I dag er det en grå mandag... Hadde passet fint med noen blomster!!!! =)

 

 

(selv om jeg tviler på det blir noen på meg, om jeg da ike går ut å kjøper noen selv... =) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja,jeg bare valgte en dag.orka ikke å presisere en grå mandag, en grå tirsdag ,en grå onsdag, en grå torsdag ,en grå fredag,en grå lørdag eller en grå søndag!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gledet kjæresten min ved å sende en mms med bilde av puppene min i dag. En valentine-hilsen han virkelig satte pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min sønn er født 14.02, avhengig av hvordan man ser på saken, er han enten den fineste Valentinsgaven man kan få, eller han har spolert Valentinsdag i all fremtid.

 

Vi har valgt å glemme Valentinsdag og heller bruke dagen når vi traff hverandre som merkedag for paret, da unngår vi støy rundt bursdagen.

 

Gårsdagen var bursdagfest med familien, der røk også morsdagen.

 

Happy Valentinsdag til dere, kos dere litt i hvert fall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det blir noe valentinesgave på meg, men jeg gider ikke gi til mannen heller, så jeg burde vel ike klage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri brydd meg om valentinsdagen, og har aldri feiret eller markert dagen til tross for at jeg har vært i forhold i flere år.

I år er jeg singel for første gang på evigheter, og kjenner det faktisk kunne vært litt oppmuntrende med en liten oppmerksomhet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som er oppløst i tårer enda?

 

he he, jeg venter i spenning om min kjære kommer hjem med noe til meg i dag! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter denne, for nå begynner vel innleggene snart!

 

Min mann jobber forresten overtid i dag.

 

Romantisk det.... =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er helt avsindig latterlig at man feier valentines... Noe mer kommersielt og erke-amerikansk skal man søren meg leite lenge etter!

 

Her i huset feirer vi sånne teite ting som bursdager og helligdager vi.... Også hopper og skiter vi i made-up dagene som bare fører til kjøpspress og mas :P

 

Og guri så godt det er å ha et meget avslappet forhold til forhold :P Vi ferier det til det daglige vi, med gode ord og et kyss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er på jobb, og har vært det siden kl 07.30 i dag tidlig................. Så romantisk er det her i huset i dag! Slitsomt å være gift med en lærer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en som sutret over morsdagen i går, men blåser i manglende oppmerksomhet i dag. Morsdag er liksom en sårere dag å bli glemt på, og langt viktigere en valentines day.

 

 

Har forøvrig fått gave, men den kan han bare kaste på dynga etter oppførselen sin i går ( En oppførsel som han står helt inne for i dag, og vil bare begrave stridsøksa og være enige om å være uenige. Yeah right.)

 

 

Hilsen hormonell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben ramla inn døra sånn i 14 tiden med 39`C i feber, røde øyne og en mulig halsbetennelse.. Han hadde blitt sendt hjem i fra jobb for han svimte nesten av da han skulle reise seg opp etter pausen...

 

Så har ikke blitt noen feiring her heller, men han kommenteret nå hvor pen han syntes at jeg var i dag og han håpet at vi kunne se en film sammen under teppe hans;) He,he;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kom hjem og viste meg et bilde han hadde tatt med mobilen:

 

"Inngangen til Floriss og den lange køa".

 

Ja, ja, han hadde det i hvertfall i tankene, men hadde dårlig tid i dag;)

 

Han kan godt finne på å kjøpe blomster til meg på hvilken som helst annen dag, så det betyr ikke så mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...