Gå til innhold

Jeg kjøper memini, miniature, katvig, burberry, petit beateu (osv) klær til barnet/barna mine! Hvem er da jeg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er laaangt fra overfadisk, det kan jeg hvertfall si!!!

Jeg er nok mer typen som forteller om problemer og vier ander at det ikke alltid ting går knirkefritt for seg. Jeg er ikke typen til å holde en fasade... Det er jeg altfor åpen for å gjennomføre!

Men DU trenger selvsagt ikke tro meg!

 

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at fordommene er like store og stygge på begge sider av velstandsgjerdet. Oh my.

 

Det er ingen automatikk i at man kan være ENTEN rik eller lykkelig, det går fint an å ha det knallgodt selv om kontoene ikke står i minus.

 

Jeg ser ikke helt hvordan min hverdag som fornøyd fattiglus skulle bli bedre av at jeg begynner å surve over at det finnes folk med bedre råd.

 

Så HI - kos deg med å dresse opp knøttene dine :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt du er Hjemmetråkkende Squaw, selv om jeg ser at jeg hadde vel mange skriveleif i det siste innlegget :) Gikk visst litt fort for seg!

 

Det er helt sant som du sier at man kan være lykkelige i begge ender, og jeg har ikke hatt god råd hele veien. Det er hvertfall helt sikkert!

Men jeg har alltid likt å kle ungene fint, selv om det var i HM og cubus klær.

 

Syntes det er litt morsomt at dere kan si at dere ikke hadde likt meg på grunnlag av hva dere leser her. Jeg er faktisk en veldig sosial person som alltid har mange rundt meg! Hvis jeg har et talent så må det være innenfor det sosiale :o)

 

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si at nordmenn er fryktelig bortskjemte. Leste nylig om ei alenmor i Sør-Sudan som ikke kunne gå, og bare satt i stolen sin foran huset hele dagen. Hun hadde et hus der det lekket inn vann fra taket. Men de som skrev dette fikset det heldigvis opp for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du enten er veldig opptatt av status og/eller har mye penger. Eventuelt er du som meg: Kjøper merkeklær på salg fordi det da nesten er billigere enn HM-klærne:)

Seriøst, er MASSE billige merkeklær på salg, er jo helt dustete å kjøpe til full pris. Forrige uke kjøpte jeg en jakke som passer minstejenta neste år; den var satt ned fra over 2000 til 250.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg driter i hvem du er og hva du jobber med og hvor mange barn du har.

 

Men tipper at du er luksusprostituert, har 4 barn med 4 forskjellige menn og at du tror du er bedre enn alle andre....

 

Umodent er det hvertfall, liker at folk spør hvor du har kjøpt klær??? Jaja, sier jo noe om hvilket nivå dine samtaler må legges på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En med god råd, håper jeg i hvert fall (ellers er du mulig kandidat for luksusfellen snart...). Opptatt av kvalitet, ja, men muligens også av status. Jeg og mannen tjener veldig bra, men kunne ikke falle meg inn å kjøpe burberry til min 5åring med mindre det er noe fintøy. Han har hatt 1-2 finsett i sin størrelse hittil, ser ikke vits å bruke mye penger for klær han vokser ut av og vil heller ikke tenke på at han kanskje ødelegger klærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er du enten for rik, eller for sløsete. Bruk pengene til å redde verden/ sikre framtida til deg og ungen din istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.. her var det endel sure dibbere :)

 

Hvis jeg ikke er smart.. Hvordan kan du være så sikker på at mannnen min er det? Kanskje er han enda dummere enn meg og har gjort et aldri så lite kupp ;o)

 

For all del jenter, jeg kjøper ikke burberry til hverdagstøy! Slapp av!

 

Dere kommer nok ikke til å se meg på luksusfellen... Og alle ungene kommer fra den stakkars mannen min :o)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...