Gå til innhold

Jeg kjøper memini, miniature, katvig, burberry, petit beateu (osv) klær til barnet/barna mine! Hvem er da jeg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor ser jeg bare en av fire kommentarer her?

Jeg kan bare se svaret som ble postet 02.05 "en med for mye penger."

 

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier ikke så veldig mye, me du setter sansynligvis status høyt og tror dyre klær til barna hjelper deg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at du er slik jeg var tidligere. Jeg skulle ikke ha hva som helst på ungen min liksom... Men jeg slutta etter å ha opplevd flere ganger at ungen min vokste så raskt at han fikk brukt sine nye Gantklær bare en eneste gang.

Både mannen min og jeg har høy inntekt så økonomisk var det aldri noe problem, men jeg innså hvor høl i huet det var allikevel. Å bruke 600 kr på en genser som blir brukt en gang er ikke bare galskap, det er direkte uetisk!

 

Jeg kjøper fortsatt dyre penklær til sønnen min, men til hverdags funker det helt fint med H&M, Cubus etc.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at du er fryktelig opptatt av status og at du er enda verre opptatt av status som må legge det ut her på forumet. Bare rart du er anonym..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du er litt utrygg og må kompensere ved å vise omverden hvor mye penger du bruker på barna.

Jeg skal ikke skryte på meg at jeg er så innmari fornuftig selv, men jeg synes det er like ca smart å sende barna i barnehagen med burberrygenser i kashmir som det er å brenne tusenlapper.

H&M og lindex i barnehagen, og dyre fine ting i selskap, på restaurant osv, synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som er opptatt av fasaden, og som kanskje vil gjøre barnet sitt en bjørnetjeneste i fremtiden.

 

Hva med å redusere litt på klesbudsjettet, og legge noen av disse kronene i f.eks. et fadderbarn? (Ja, vi har et fadderbarn, og det tror jeg mange kunne hatt råd til). Synd på veldig mange barn i verden, og uetisk så mye vi bruker unødvendig på våre barn.

 

Ikke noe galt i å ha litt merkeklær, ikke det jeg mener, men nå får du svare tilbake og si litt om hvordan du er da HI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte dere kunne tippe hvor mange barn jeg hadde, hvilken jobb samt om jeg er opptatt av fasade osv.

 

Jeg syntes det er gøy med barneklær.. Kan kanskje kalle det en liten hobby, pluss at jeg syntes ofte klærne har bedre passform osv.

Jeg er opptatt av hvordan ungen(e) min(e) ser ut til en viss grad. Liker at h*n tar seg godt ut osv, og liker når folk sier at den var veldig fin, hvor har du kjøpt den?

Man kanskje si at det er å være opptatt av fasaden :)

 

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør jo om folks meninger, og sånn generelt så får man jo en oppfattelse av at du er opptatt av fasaden når du forklarer at du bare kjøper merkeklær til barna. Tror ikke du bare tenker passform.

 

Men, jeg tror derimot ikke alt her i verden er sort-hvitt. Men kanskje du bør tenke litt over hvorfor du er så opptatt av dette? Hva med å senke kravene litt, og slappe litt av når det gjelder dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg leser ut av innlegget ditt?

 

At du er mor til flere og har bedre råd enn meg ;o)

Dessuten er du interessert i mote - jeg tipper du har blogg om emnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg slapper jo av.. Har andre merker som HM også, men liker best disse andre merkene da :)

Ja, jeg lurer absolutt på hva dere tenker om meg!

 

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at jeg er mor til flere enn en :)

Nå vet jeg jo ikke hvor god råd du har, men jeg sliter ikke økonomisk!

Jeg er ikke en blogger!

 

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du har to barn, for tre er "stress"

 

jeg tenker at du lever på mannen, og shopper for å fylle tomrommet du har etter å savne han

 

jeg tenker at du ikke har mange gleder i livet, og at det derfor gir deg en tilfredshet å shoppe merketøy som andre vil misunne deg

 

jeg tenker at du bor i Oslo, og at alt nord for Sinsen er sååååå ut liksom...

 

jeg tenker at du egentlig ikke har det så godt med deg selv, siden du søker tilfredstillelse her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere enn to barn :)

 

Akkurat nå lever jeg på mannen, jeg har ei lita ei som jeg er hjemme med. Mannen reiser endel i jobben sin.

 

Jeg har mange gleder i livet, bl.anna gode venner, og ønsker ikke at andre skal misunne meg. Jeg tenker at jeg prioriterer sånn, mens andre av mine venninner prioriterer andre ting. Men syntes det er koselig når andre bemerker tøyet jeg har kjøpt :)

 

Jeg bor ikke i Oslo eller i nærheten der.

 

Har det ganske godt med meg selv, selv om jeg eeelsker barnemote :)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...