Gå til innhold

Er det noe håp om at datteren min ikke får spysyken???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen HI!

Jeg har jobbet mye med meg selv ved å tenke gjennom hva jeg er redd for, hvorfor, hva jeg kan gjøre... Har konstatert at det ikke er farlig, og at jeg ikke kan hindre at spysjuka kommer i hus, jeg kan gjøre mitt beste på hygienefronten, og det gjør jeg. Alle må vaske hendene med en gang de kommer hjem, vi vasker badene ofte, jeg spriter hendene mine når jeg har vært borti syke barn osv. Men selv om jeg er kjempeflink og har mange tiltak, så hender det at viruset kommer i hus likevel. Det er ikke til å unngå. Og når det kommer, 1-2 ganger i året, så er det over på et par-tre døgn, kommer an på hvor mange i familien som blir smittet. Da blir det for dumt å gå og grue seg HVER DAG, som jeg gjorde en periode. Men jeg er nok ikke "friskmeldt", for også jeg kjenner at det blir en prøvelse med en baby som skal vokse opp og få spysjuka to ganger i året de første årene.

Jeg har forøvrig ikke spydd siden eldstemann var åtte måneder, og det er åtte år siden :)

 

 

 

P80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slik jeg også gjør. Å jeg er helt enig. Dumt å måtte kvi seg hver dag for å få dette styggeskapet i hus. men jeg får liksom ikke til å la vær. jeg prøver å sjerpe meg, men får det ikke til.

 

Men du sier du ikke har spydd siden eldstemann var 8 mnd. men har du vert smittet, altså hatt diare???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen er vel alltid der. Vi hadde spysyken i hus i julen, og begge vi voksne og tre av barna ble skikkelig dårlig, men ene ungen slapp unna likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, har hatt vondt i magen og diare, og det takler jeg helt greit. Er spyingen jeg har problemer med. Jeg har nok plukket opp viruset, men det har gitt mildere symptomer hos meg enn hos ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg får håpe det er det som skjer med meg også. jeg er akkuratt som dg. diare takkler jeg helt fint. Det er spyingen jeg ikke liker. Jeg hater å spy. Uansett,i natt får jeg vel vite om hun ble smittet pga denne mobil smakingen. Tror nok hun gjord edet, men jeg har ett lite håp om at hun ikek har gjort det. vet at uansett blir det lite søvnpå meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, trasig for deg å ha det sånn. Håper datteren din slipper å bli syk, krysser fingrene. Lykke til med å jobbe deg ut av denne tunge tankegangen, vet hvor vondt det er å ha det sånn.

 

Trøsteklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det. Er skikkelig hardt å det tar på alle krefter jeg har:( Jeg må komme meg ut av det på ett vis, for sånn kan jeg ikke ha det. Godt at noen forstår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...