Gå til innhold

Jeg ble så lei meg i sted at jeg begynte å gråte!:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjæresten min og barna hadde både blomster, kort, (kjøpe)kake og frokost klar kl 9. Der vi satt og snakket i pure familielykke, sa jeg til han at jeg visste om en dame med et lite barn, som hadde opplevd dette (at mannen ba om kontonummeret for å sette mrsdags"gaven" rett inn.)

Kjæresten min syntes dette var helt SYKT (og han er mann selv) og tilføyde "Hvor er vi kommet hen, da? når det å vise noen litt oppmerksomthet eller verdsette noen litt ekstra skal veksles direkte inn i kroner og øre?"

Ville bare at HI skulle vite det - denne typen "gave" er muligens ikke regnet som spesielt romantisk eller hyggelig av andre menn en gang... Men kanskje det lureste er å skru forventningene ned til null. Jeg syns i alle fall en slik totalkommersiell vri som HIs mann legger opp til er nesten verre enn ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet du hva, jeg skjønner deg godt jeg... Når barna ikke er gamle nok til å ordne med morsdagsgave selv, så må pappan hjelpe dem:) Det første året ble jeg også så skuffet at jeg gråt... Ikke tull...

 

Jeg forventer at pappan forteller, hjelper og stiller opp på morsdagen, akkurat som jeg gjør på farsdagen:)

 

I år fikk jeg itillegg et kjempefint hjemmelaget kort fra datteren min, som gledet meg like mye som blomstene pappan hadde fått tak i, PÅ vegne av barna mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...