Gå til innhold

Jeg ble så lei meg i sted at jeg begynte å gråte!:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I morgen er det min første morsdag, og så kommer samboeren min bort til meg når jeg sitter i sofaen og vil ha kontonummeret mitt. Hva skal du med det, spør jeg. Han ville ikke svare med en gang, men til slutt sa han at han ville overføre penger til meg slik at jeg fikk kjøpe meg noe fint fordi jeg hadde morsdag i morgen! Jeg ble så lei meg.. Han har ikke gjort litt innsats en gang for å få kjøpt blomster til meg. Han dro ikke på butikken før rett før stengetid i dag, og da hadde de ikke blomster igjen:( for en udugelig fyr jeg har... Han kunne kjøpt en kake, men gjorde ikke det heller. Er så utrolig lei meg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du skal velge dine kamper med omhu. Har du fortalt samboeren din hva du ønsker? Er faktisk mange mannfolk som ikke helt får med seg dette, og sånn er det bare.

 

Tips til neste gang: Hint frem hva du ønsker ( om det så skulle vært gave, sove lenge, middag, frokost...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica

Nånå, ikke så følsom nå. Han prøver jo.

Neste år skal du kanskje sette det ned med ham og forklare at det ikke er summen som forteller hvor mye han bryr seg, men hans egen evne til å strekke seg litt lenger - f eks ved å kjøpe blomstene helt selv, eller bake en kake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer ikke blomster eller kake av sambo min, men jeg forventer at han f.eks sier til ungene at de skal tegne en tegning el. til meg, det er det som er gave på morsdagen syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

særiøst????

Jammen ikke rart damene er vanskelig å blidgjøre altså!!!

 

Morsdag handler om at ungene skal sette pris på sin mor. Er barnet lite, så må jo far kanskje hjelpe til litt. Men en tegning, en god frokost, mulighet til å sove litt lenger, et kort osv burde da holde i massevis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OFF..

Av og til blir jeg så sliten av sånne som deg HI.

Prøv å ha virkelige(!) problemer i hverdagen du, så skal du få se....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel hende han har kjøpt blomster til deg uten at du vet det?

 

Uansett, det er vel ikke alt han kjøper eller ikke kjøper det kommer an på er det?

Jeg har vel aldri fått blomster på morsdagen min før.

Ifjort kjøpte jeg en fin, fin bukett til meg selv som min mann glemte i den iskalde bilen over natta og de var brune dagen etter! hehe..

 

Men jeg pleier å få sove lenge, våkner til nykokt kaffe og frokost på sengen med glade barn og avogtil en liten gave :))

Samt strøkent hus.

 

Men dette er litt hipp som happ!

Ifjort våknet sto jeg opp kl 11, da hadde jeg vært våken leeeeeeeeeeenge og ingen mann eller barn hadde kommet inn.

Kom inn i stua, og da lå både mann & barn henslengt på sofaen foran tv'n med tepper over seg og hadde ikke gjort noenting.

Blomstene var som sagt døde, og kaken hadde jeg laget selv dagen før.

Men jeg hadde en fin dag uansett :))

 

I år regner jeg bare med å få sove lenge, men det holder for meg.

Jeg tenker mer på de små ting i hverdagen min mann gjør for meg, istedet for akkurat morsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forvente at han skal si til barna at de skal tegne????

hm... DET var spesielt....

 

jeg hadde aldri krevd at min samboer skal si til min datter på 3 år at hun må tegne noe til meg!

hadde han kanskje sagt : "skal vi lage en tegning til mamma siden det er morsdag i morgen? " hadde det jo vært greit nok. men jeg forventer absolutt INGENTING til morsdagen før mine barn er så store at de vil gjøre det av egen vilje :)

 

men jeg må si at min kjære var veldig herlig på min første morsdag da min datter var bare 2 uker gammel; fikk kake og blomster og vi forlovet oss.. klokken 04.00 på natten ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred for noen skriveleifer jeg har!

Ifjor skrevet feil twice!

Jeg skylder på intens oppgaveskriving denne kvelden :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at dette er et tulleinnlegg.

Men hvis det ikke skulle være det, så kan jeg informere deg (og forsåvidt samboeren din også) om at morsdag handler om at BARNA setter ekstra pris på mor.

Det handler om å tegne et fint lite kort, bake en kake til mamma, lage frokost på senga etc. Så lenge barna er så små at de ikke kan gjøre dette, så innebærer morsdag for meg at jeg får sove lenge den dagen... Forventer ikke en gave fra mannen, det er jo barna-elsker-mamma-dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAH! Dette er bare begynnelsen! Gubben min som jeg er gift med kjøper verken bursdagsgave, julegave eller morsdagsgave! Han bruker heller si jeg vil kjøpe noe fint til deg men du forteller aldri hva du vil ha....

 

Jeg kommer med ting nå og da som jeg nevner flere ganger at jeg ønsker meg, ting som ikke koster penger og hva skjer, joda det skal jeg fortelle. Der som skjer eller har skjedd er at jeg giftet meg med en mann som ikke hører etter. Halleluja!

 

 

MEN! Han er det beste som har hent meg, så hvis han ikke kommer med blomster (som faktisk er daue!) eller sjokolade osv osv osv og heller daglig holder meg inntil seg i en god klem skal jeg være fornøyd.

 

Hadde bare blitt glad hvis han stod opp tidlig og vasket og tok vare på barna, men guess what! Jeg er hushjelp i tillegg. Men klager faktisk ikke, bare statuerer fakta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første morsdag i morgen også, og forventer ingen ting fra min kjære. Trodde morsdagen var for å hedre sin mor jeg... Og jeg har bare en sønn, som ikke er gammel nok til å gi meg noe.

Når mini blir større ser jeg frem til søte kort med skeive hjerter og rotete glitter!

Nei, min mann kan konsentrere seg om sin egen mor i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærligtalt V&A, jeg krever da ikke at mannen min skal si til barna mine at de MÅ tegne til meg, men siden du er så treg til å forstå skal jeg utdype dette. Det jeg mener er at jeg forventer ikke gaver fra far, fordi dette er morsdag, men jeg forventer (blir ikke sur hvis det ikke hadde skjedd)

at han oppmuntrer eller forteller barna at det er morsdag og at mamma kanskje hadde satt pris på f.eks en tegning, er det større barn hadde det kanskje vært morsomt for de å bake noe,,, men som sagt jeg hadde ikke blitt sur hvis dagen hadde gått uten noe som helst. Men nå har jeg da en hyggelig mann som engasjerer seg i slike ting. Og jeg gjør det samme på farsdagen. snakker med barna om det og lager noe til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, jeg kjøpte med morsdagskake selv, og har fått ungene til å sitte og lage meg morsdagskort. :) Jeg fixer der selv, for han er bare ikke sånn og det vet jeg. Gjør meg ingen ting, jeg er da ikke morra hans heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om morsdagen, men syntes kortet jeg fikk av 5åringen min (som ikke kunne vente til i morgen, måtte gi den til meg igår etter bhg) var veldig søt.

 

Morsdagen er tull, vil BARNA gjøre noe la dem, men jeg ville aldri bli sur på mannen min når han ikke gjør noe. Mye verre at han glemmer bryllupsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg vil våge å påstå at majoriteten av menn IKKE kommer levert til oss damer med ferdig innstilte radarer ;) Heller er de stort sett hverken synske eller greier å skjønne seg på sippete hurper som griner fordi de ikke får akkurat den diamantringen de ønsker seg.

 

Her i huset har jeg opplevd å se samboer stråle som ei sol fordi han greide på egenhånd å kjøpe teflonpanne med stålinnlegg som skulle den ekstra solid, til meg.

Levert med et smil og beskjed om at maten var så god at jeg trengte større panne ;)

Så sltt at jeg ble rørt.

Kunne ikke falt meg inn å bli snurt i det hele tatt.

 

I fjor fikk jeg visakortet hans og beskjed om å gå å kjøpe meg julegave. Da jeg pakket den opp på juaften var kommentaren hans. Dæven så lekkert. Finnes sånt å få kjøpt i Norge eller er det spesialbestilt? Det jeg kjøpte var jule-strass-settet som fantes i alle gullsmedbutiikker.........

 

Så hi slutt å vær sånn ei sippete hurpe og vær glad for at fyren kjenner sine begrensninger og gir deg muligheten til å kjøpe noe du virkelig ønsker deg..........!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...