Gå til innhold

Hva er det dummeste du noen gang har lest her inne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Spørs jo hvordan du gjør det. Kjøttdeig er ikke spesielt sunt, og tacoskjell inneholder palmeolje, det gjør også noen typer tortillas. Dersom man bruker karbonadedeig eller kylling og dropper skjellene, kan det ikke få blitt så helt galt, med mindre man er anti-karbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå utgjør da ikke skjellene eller lefsene så inni hampen mye heller, så en skal være passe hysterisk uansett hvilket kosthold det er snakk om for å kalle det USUNT da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My fett og sukker i den ferdigmixa krydderblandingen! Skjellene er heller ikke sunne og kjøttdeig? Når ble det sunt? Ikke prøv med kyllingkjøttdeig, har dere sett alt fettet i den? Fuglefett er noe av det farligste fettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold nå kjeften på dere! Det var IKKE det vi skulle diskutere her inne! Dette må da være et glimrende eksempel på dum oppførsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

karbonadedeig er sundt!

 

Men for øvrig elsker jeg sånne tråder hvor spørsmålet til HI forsvinner i hissige rettskrivningsdebatter eller som her hvor temaet forsvinner i en heftig taco debatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og noe annet jeg syns er dumt her inne er foreldre som ikke lærer/oppdrar barna sine.De skal ikke lære ordet nei,de skal ikke lære bordskikk,de skal ikke lære å takke for maten,de skal ikke be om unnskyldning,de kan ødelegge andres ting med vilje osv.

Grunnen de oppgir for å unnlate seg å oppdra barna er at de selv syns det var trist at de ble oppdradd.

 

Og tavo er ikke sunt fordi det er for mye fett,for mye stivelse og ikke minst vannvittige mengder salt. Ikke kom drassende med grønnsak argumentet- de færreste små barn spiser masse salat på tacoen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18:43

Helt enig i det, det er helt latterlige ting å si.

 

Og forresten: Du har ikke sett mine barn spise taco! Det har vel også noe med å lære barna opp å gjøre, og ikke gi dem viljen i alt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeel, selv om det er off topic, kan jeg ikke la være å kommentere denne Tacogreien. Nå vet jeg ikke hvordan DERE lager Taco, men jeg prøver å holde meg til den sunne varianten siden jeg går på Grete Roede. Men noen er vl så gnine at de kjøper First- price fra topp til bunn og da BER man vel om usunn Taco da....

 

Karbonadedeig

0,5pk. Tacomix + spisskumin

Fullkornstortilla eller maistortilla (maistortilla har minst ckcal og minst fett og karbo)

Salat

Tacosaus

Rømmekolle eller Kesam.

 

Syns ikke dett er så usunt jeg. To lefser med ca 75g. Karbonadedeig gir vel kanskje max 500 kcal. Og det er ikke så masse til middag det altså vil jeg si....

 

Dummeste jeg har lest her ikke er alle brødhuene som tror Taco nødvendigvis må være usunt....

 

Ps: Jeg går ned i vekt hver uke og greier fint å følge rett antall kcal pr dag/ måltid med tacomiddag...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det hadde blitt en lang liste, men noe av det er jenter som har vært på ul og er furtne pga at de fikk termin som ikke stemte med mens terminen deres.

Det er ikke bare for å få se barnet i magen at man går på ul. Det er bl.a. for å få en termin. Mens termin er bare noe man forholder seg ca til når man har blitt gravid, for å vite ca hvor langt man er på vei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunt/usunt handler heldigvis ikke bare om kalorier da..

 

Med det rette tilbehøret kan vel taco være helt greit sunt. Masse grønnsaker, guacamole, bønner, fullkornswrap, rent kjøtt osv.

 

Men med rømme, ost, kjøttdeig og isbergsalat er det jo litt tvilsomt.

 

Det dummeste jeg har hørt her inne... hmm... de som faktisk helt seriøst prøver å skjule barnas virkelige far for sin kjæreste. Når de blir gravide og er usikre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte hun som var usikker på faren til babyen. Trodde likevel det skulle gå bra, for om ungen snakket bergenser så visste hun at han fra Bergen var faren.....hehehehehehe. Håper i grunn det var ett tulleinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...