Gå til innhold

Hva er det dummeste du noen gang har lest her inne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg husker ei som en gang fortalte om barnet sitt, som holdt oppe sin egen kroppsvekt og gikk over magen hennes dagen etter det ble født! :D

 

Noen bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er delt seier mellom hun som trodde hun ikke ble gravid om hun løp og tisset rett etter samleie ( lese litt anatomi, kanskje?), og hun som mente at babyen på to- tre måneder hadde sagt sitt første ord allerede for h*n kunne si "hei" (ææææøøøø?) og brukte det helt bevisst fordi den sa det når noen kom og pratet med den. (For babyer babler og "gøer" jo ikke når de får oppmerksomhet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som var gravid og redd fordi hun hadde spist ei vaffel som virket litt rå inni. Det kunne være noe upastituert (eller hva det heter) melk i den. Da lo jeg godt, og tenkte at denne dama har sittet for mye på BiM:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI !!!

 

hvis jeg forsto deg riktig ang. at babyen gikk på magen til mor dagen etter han eller hun var født? :) det såg jeg faktisk på JORDMØDRENE på tv ;) de klarer det fint, der var det en gutt som var hos barnelegen og gikk bortover bordet (selvfølgelig da legen holdt han under armene!!!)

 

men refleksen var der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvilsomt tråden om samboeren som hadde rotet vekk en (eller to?) uregistrerte biler.

 

Et lite utdrag:

"min mann har en uregistrert bil.den skulle han hente i en annen garasje.

den andre bilen hans sto et annet sted.likevel kom han hjem med den første.det er ulovlig å kjøre uregistrert så jeg ba han bytte.den andre sto på det samme stedet men han mente den sto på den andre.altså var registrert.

men han fant den ikke,og da mener jeg at den står ikke på det stedet som den uregistrerte sto.for det var to forskjellige steder!han finner den ikke,og da må vi bruke en bil som ikke er registrert.altså,noe vi ikke kan på grunn av at det er ulovlig.

fatter dere nå da???????????????? hi"

 

Hahaha, har ledd MYE av den der, fantastisk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun som mente hun ikke kunne bli gravid viss hun hadde sex i doggy, og reiste seg opp kjapt etterpå! For da rant jo all sæden bare ut igjen! OMFG..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de "er ungen min normal når hun/han ikke gjør som "alle" de andre ungene i barselgruppa" trådene... Hadde det feilet ungen din noe alvorlig, trur jeg at det hadde blitt oppdaget på alle de kontrollene de er på iløpet av de første leveårene gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi jaaaa!! Bilen bilen!!!!

 

 

Det med å gå, er jo ren refleks, og poenget er vel at hun burde ha visst det...men at hun trodde babyen gjorde det fordi den var så frempå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo temmelig forgjeves med henne som trodde fosteret kunne bli skadet av piller som mannen hadde tatt... og ville ringe til apoteket for å spørre om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som ville klage til butikken fordi et av eggene som gikk ut på dato for over et år siden, faktisk var dårlig mens de andre var bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det står ufattelig mye dumt her inne,men det absolutt dummeste som går igjen og igjen er at taco er sunn middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det IKKE en sunn middag da? Det er masse grønnsaker og kjøtt. Jada, litt krydder også, men so what? Har aldri hørt om noen som har daua av en teskje og to krydder i middagen! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig den tråden som er her inne i dag om de som har 900 000 i årsinntekt, men alikevel har dårlig råd, er passe tragisk også jeg da. Jeg har under 300 000 i året, og klarer med FINT! :)

Synes det er flaut å lese sånn for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...