Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 I morgen har jeg bursdag, og vi skal lage til et selskap.. Har enda ikke handlet inn alt av varer, og skulle gjøre det idag (ettermiddag). Det lot seg ikke gjøre siden babyen lå og sov akkurat da, og jeg ikke ville vekke henne. Mannen min hadde en fotballkamp han skulle se nå på kvelden, og dette har han planlagt noen uker. jeg spurte om han kunne dra litt etter at kampen hadde begynt, slik at vi fikk handlet idag. Jeg har ikke lyst til å gjøre det imorgen, og vil være ferdig med det idag. Da klikket han i vinkel og sa at dette hadde han planlagt lenge osv..Han ville altså heller dra på kampen enn å gjøre i stand til selskapet imorgen.. Nå er det skikkelig krangling....Hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 DU skulle ha planlagt dagen din bedre enn å sabotere de plannene som mannen din har gledet seg til i lang tid. Da får dere bare reise å handle i morgen, hvis du ikke kjenner noen som har styrtlyst til å kjøre deg på butikken....
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Jepp, holder med mannen din, har en hel dag på deg, men akkurat når han skal se kampen, greier du å ymte frem ønske om handling..
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Seriøst? Mannen din har planlagt noe i ukevis, og nå forventer du at han skal avlyse det fordi du ikke har klart å planlegge bra nok? Og selvsagt har han mer lyst til å dra på kamp enn å gjøre i stand til bursdag i morgen. Gjorde du dette som en slags "test", eller hva?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Signerer de andre her. Du kan jo ta babyen i vognen og gå å handle nå, ser ikke problemet, jeg vil tro at du har hatt god tid til å fikse dette før.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 HI VI hadde planlagt at vi skulle dra sammen! Han orket ikke i går, og sa at vi kunne gjøre det idag selv..
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #7 Skrevet 10. februar 2011 da drar du å handler uten mannen din, det er vel ikke krise det??
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #8 Skrevet 10. februar 2011 Det er en baby. Det er da bare å ta den med å handle selv om den sover. Klart han skal se kampen når han har planlagt dette lenge. Er du virkelig overasket over at han ikke hopper bare for at du sier hopp?
Gjest Skrevet 10. februar 2011 #9 Skrevet 10. februar 2011 Gratulerer med dagen i morgen :-) Jeg hadde klikket på han! Du har bursdag og DERE skal ha selskap - da må han hjelpe til, uavhengig av hva som spilles hvor - høydepunktene vises allikevel på tv. Syns du skal støvsuge tven og rummet den står i i de 2 x 45 minutter kampen varer, kjøre med redusert selskapelighet i morgen og ikke løfte en finger når det er hans bursdag - han kan feire den med en fotballkamp. Kos deg i morgen uansett og klem fra meg
BlåBlå Skrevet 10. februar 2011 #10 Skrevet 10. februar 2011 Vet du, her er det mannen din som får sympati fra meg altså.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #11 Skrevet 10. februar 2011 19.21 det var da bare ett dumt svar. Hi kunne ha handlet når som helst ellers og gjør seg bare vanskelig siden han har planlagt noe annet i flere uker. Hadde du vært grei om din mann skal ha deg med å mekke bil akkurat når du skal dra på spa med vennene dine som du har planlagt i ukesvis?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #12 Skrevet 10. februar 2011 Jeg skjønner at mannen din blir irritert. Han har selv planlagt dette en stund, en fotballkamp varer 90 minutter og akkurat da skal du i butikken...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #13 Skrevet 10. februar 2011 Hallo - det er en fotballkamp ... som per definisjon er uviktigere enn en bursdagfeiring med selskap. Ja, Hi kunne ha gjort så masse tidligere, men nå har jo dusten av en fotballfrelst idiot jo selv trenert det hele ved også å utsette handlingen tidligere. Ikke alle som bor i Oslo med åpningstider til 22 i butikken og det er ikke alltid like lett å dra på butikken med barnevogn og baby, for ikke får man plass til særlig mange handleposer under barnevognen når mann og bil er borte. Fotballkampen kan han se senere, eller høre resultatet på radio / ta den opp og se senere hvis han vil bruke 1,5 timme av livet sitt på noe så uviktig. 19:21
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #14 Skrevet 10. februar 2011 Det er jo ikke bursdagsfeiringen han ikke går med på, den er jo ikke idag da.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #15 Skrevet 10. februar 2011 Hun "har ikke lyst å gjøre det i morgen" derfor må det gjøres akkurat under kampen...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #16 Skrevet 10. februar 2011 Og babyen kunne ikke være hjemme med mannen mens du handler?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #17 Skrevet 10. februar 2011 Sånne kvinnfolk er skikkelig irriterendes.. MÅ ta det under kampen. Bare en slags trass eller demonstrasjon mot mannen, bevisst eller ubevisst..
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #18 Skrevet 10. februar 2011 Jeg hadde ikke blitt med deg for å handle akkuratt når det passet deg. Hva om det var du som hadde gledet deg til en kveld med venninnene, alenetid på shopping eller hva annen du en skjelden gang gjør. Skjerpings! Og slutt å være så egoistisk!!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #19 Skrevet 10. februar 2011 Du er nok helt på villspor HI, og mannen din får all min sympati:-) Babyen kan du ta med på handling. Og du greier også utmerket å handle alt det du trenger selv. Mannen din skal ikke avlyse en kamp bare for å bli med kjærringa på butikken^^
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #21 Skrevet 10. februar 2011 hun har nok annet å gjøre i morgen enn å handle ...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #22 Skrevet 10. februar 2011 Hvordan har det gått? Fotbollkampen er overstått, fikk du handlet eller avlyses feiringen i morgen?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #23 Skrevet 10. februar 2011 Hvorfor lager ikke gubben bursdag for henne? hva er det for 50-tallsholdning at hun må handle inn og lage til sitt eget selskap? har man burdag skal man vartes opp og feires! sånn er det hvertfall i vårt hus. har jeg bursdag lager mannen min selskap og motsatt..
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #24 Skrevet 10. februar 2011 Har jeg bursdag planlegger jeg feiringa sånn at jeg ikke plager mannen min i noe som er viktig for HAM: det er ikke nødvendigvis sånn at det er lettere å gå glipp av en fotballkamp enn et avsnitt av Gilmore Girls... Men at HI ikke kan handle fordi babyen sover er det dummeste jeg har hørt. Hva annet får du gjort, liksom, hvis babyen skal være fullverdig våken deltaker i alt, med egen barnevakt...? Når nr 2 og 3 kommer kan jeg love at det blir litt annen standard, og litt mindre skånsom behandling av ungene!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #25 Skrevet 10. februar 2011 Jeg skjønner ikke innlegget jeg..hvorfor kunne du ikke gå å handle alene mens barnet sov og pappaen passet på mens han så en kamp? Eller misforsto jeg? Skjønner faktisk han ble litt sur, ikke søren om jeg drar om handler hvis jeg skal se et tv program jeg har ventet lenge på. Kunne du ikke planlagt litt bedre? Men tåpelig av dere begge å krangle videre om dette da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå