Gå til innhold

Aldri mer mannlig gynokolog??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dette er mest uskyldig jeg da, så tenk deg om før du ser på dette som sjekking/trakkasering!

Tenk deg at dere er fra samme land og til og med fra samme sted og i tillegg har felles bekjente!

Hvor stor er odsen for det liksom når man begge er innflyttere???

Da er det vel ikke noe unaturlig at det hadde vært koeselig å ta en prat over en kaffekopp og fortelle/høre mer om hvordan dere havnet i Norge snakke om felles venner osv. ?

Synes dette høres nokså uskyldig ut!

Så ikke lag 5 høns av 5 fjær er mitt motto iallefall! ;-)

Ta med deg samboeren din da vel og ta en kaffekopp sammen som venner og hvem vet kanskje er dere til og med i slekt? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI her

Nei var ingen sykepleier der, kun meg og han hehe

Ja kanskje det var uskyldig, kanskje ikke. Uansett vil jeg aldri vite det 100% + jeg hadde og har en samboer når dette skjedde :-)

Skrevet

Så rart. Sykehuset jeg bruker har en policy på at det alltid skal være en sykepleier med under selve undersøkelsen. Slik kan man forhindre evnt anklager om overgrep.

Jeg bruker kvinnelig gynekolog, og hun har også alltid med sykepleier. Vi kjenner hverandre litt privat, så en gang hun var i manko for pleiere, spurte hun om det var greit for meg å ta undersøkelsen allikevel.

Skrevet

Å putte en lapp med tlf. nr. i neven på noen, er temmelig suspekt. Det er noe du kan oppleve etter en flørt på byen.

En gynekolog som avslutter konsultasjonen på den måten, har gått langt utenfor hva som er tillatt. Han vil helt sikkert få en advarsel hvis du anmelder det, og får han flere klager av samme slag, kan han miste jobben!

Skrevet

HI her

Har aldri opplevd at det har vært en sykepleier eller en ekstra person under undersøkelsen, kun meg og legen!!!

Skrevet

For all del. Puss nå helsetilsynet på ham fordi han traff en bekjent, og gjerne ville ta en kaffe.

Hadde du også syntes at det var et overtramp hvis han hadde ringt henne etter konsultasjonen og avtalt en kaffe?

Hadde dette vært et forsøk på flørt hadde hun nok forstått det. Jeg har iallefall ikke problemer med å forstå når jeg blir sjekket opp;-)

Skrevet

HI her

hehe vi var IKKE bekjente men han var en kompis av fetteren min.

Ja som oftes skjønner man det men som sagt jeg var ganske satt ut når det skjedde og tenkte ikke på det før enn senere hehe

Skrevet

HI, to ting:

1. Det staves (og uttales) gynEkolog.

2. Det er hisides irriterende med folk som stadig slenger inn "hehe" i det de skriver. Det ser barnslig og useriøst ut.

Skrevet

Annie 16:32:

Så bra at du oppsummerer denne tråden for oss så vi vet hva som var viktig her!

Skrevet

Ja, ikke sant? Så slipper hi å drite seg ut igjen, både med å skrive et helt vanlig ord feil, og ved å skrive som en fjortis.

Skrevet

Enig med 16.32, slike hehe puttet inn overalt er j****g irriterende, og jeg klarer ikke å ta folk som skriver slik på alvor!

Skrevet

mulig at du er på jordet ... gynekologen ser 100-vis av kvinnelige underliv, ditt er ikke spesielt. Så skravler han for å få deg til å slappe av, noe du ikke klarer, særlig ikke fordi du har en aversjon mot mannlige, ikke-norske gynekologer. At verden så er så pass liten som den er og dere faktisk har felles kjente i hjemlandet syntes vel han var en god nok grunn til å ta en kaffe å skravle mer. Hadde du reagert på samme måte om du ikke hadde møtt han i gynekologstolen?

Skrevet

Hi her

19:12

Er ikke jeg men ei venninne som mente at han flørtet. Jeg ble bare satt helt ut for det var ikke noe jeg hadde forventet.

En ting er å være fra samme land og evt by men gynekologen er en kompis av fetteren min, noe jeg syns var lit nært, spesielt når han holder på opp i der :-)

Nei hadde selvsagt ikke reagert med å bli satt ut hvis det var et annet sted enn hos gynekologen.

Jeg har aldri tenkt å melde det til noen, eller lage noe oppstyr.

Men jeg liker ikke manlige gynekologer og liker best gynekologer som er norske (litt pga kommunikasjon) pga tidligere opplevelser.

Og dere som prøver å lage en sak ut av grammatikken og noen "hehe", dere orker jeg ikke å bry meg om :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...