Gjest sug lut Skrevet 10. februar 2011 #26 Skrevet 10. februar 2011 Verbena, du burde gjøre en yrkeskarriere av dette, veldig mange fluer i ett smekk.
Gjest sug lut Skrevet 10. februar 2011 #27 Skrevet 10. februar 2011 Igjen, hva man lærer på Dib. Siden jeg hater menn i øyeblikket synes jeg det er dumt at noe så fint som jordbær har ordet mann i seg, men ellers... Kjempetips om bh-kasting - ellers blir det jo frittdanglende subbiser og det er jo ikke så lekkert.
Gjest sug lut Skrevet 10. februar 2011 #28 Skrevet 10. februar 2011 Gartnere i alle land, foren dere og plant etter hjertet, ikke etter kommunens ide om akseptabilitet.
blomstre Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #29 Skrevet 11. februar 2011 Hør, hør! (øver på å bli parlamentsmedlem...) :-)
Verbena Skrevet 11. februar 2011 #30 Skrevet 11. februar 2011 Ingen dum ide! Hvem kan vi lure til å betale meg for sånt da? Dette tror jeg må tenkes grundig igjennom!
Anne-B. Skrevet 12. februar 2011 #31 Skrevet 12. februar 2011 Send meg bilder på bloggen, så legger jeg det ut der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå