Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #26 Skrevet 8. februar 2011 Jeg hadde Tele2 en god stund men slet med at jeg fikk beskjed om at meldinger jeg sendte ikke var blitt sendt, jeg prøve å sende på nytt og slik holdt det på til jeg skjønte at de faktisk ble sendt og dermed flere ganger. De beklaget men fikk ikke gjort noe med det og jeg byttet.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #27 Skrevet 9. februar 2011 Da bør du huske på at Tele2 faktisk ikke har sitt eget nett. Tidligere brukte de Telenor sitt nett, men for et par år siden byttet de til NetCom.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #28 Skrevet 9. februar 2011 At noen ikke skjønner fakturaen, betyr ikke at den er feil.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #29 Skrevet 9. februar 2011 joda, klar over det. Har selv jobbet med det Men jeg byttet og det ble bedre
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #30 Skrevet 9. februar 2011 Hatt Tele2 i mange år. Har aldri hatt trøbbel uansett hva det er. Har kjøpt flere telefoner igjennom Tele2 (forøvrig er det vel moobi som styrer med telefoner og sånn, er det ikke?) Aldri feil på regning, aldri purring med mindre det er selvforskyldt. Som sagt.. Har aldri hatt problemer med noe som helst. Strålende fornøyd og billig abbonement!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #31 Skrevet 9. februar 2011 Nei ikke fornøyd. Masse problemer og frekke nebbete tøyter som aldri skulle hatt den jobben på hjelpetlf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå