Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Jeg er i hvertfall det motsatte. Sendte inn mobilen da ladesokkelen som er i mobilen løsnet og da ikke kunne lades lengere! 3 mnd gammel mobil! Trodde den kunne bli reparert eller hvertfall få ny men neida! Skaden den er selvforskyldt den. Flere som opplever dårlig behandling??
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Har brukt tele2 i over 6 år og er kjempefornøyd med både service, pris og reperasjon/reklamasjon.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 VAR veldig fornøyd.. Bestilte mobil i oktober, og i begynnelsen av des kortslutta tlf helt uten videre. Har fått tilbake mobilen da, men syns det tok lang tid før jeg fikk den igjen, og syns det er dårlig at man ikke kan få forsikre mobilene man kjøper av de, etter som sånne ting skjer.. Nei, skal betale ut mobilen jeg har nå og så bytter jeg til netcom!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 IKKE fornøyd!!!!! har byttet de er noen luringer tror jeg.. regningene stemte ALDRI..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Skiftet fra Telenor til Tele2 for ti år siden, og har dermed spart mange kroner. Har heller ikke hatt nevneverdig trøbbel med nettet. Men jeg visste ikke at tele2 lagde og solgte egne mobiltelefoner.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Skal også betale ut mobilen jeg har. De var treige med min sak og. Fikk først brev i går og da hadde det gått 6 uker. Hi
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #7 Skrevet 8. februar 2011 Jeg var fornøyd for noen år siden, men ikke siden. Pga telefonkjøp bindte jeg meg der for et år, byttet så fort tiden var ferdig, januar i år. Er veldig fornøyd med OneCall
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #8 Skrevet 8. februar 2011 hei,. jeg er overhode ikke fornøyd med tele2,. de sendte purringer før regningene, og holdt ikke det de lovet oss. vi har nå avbestilt det vi har hos tele2. men likevell kommer det regninger og purringer. hjelper ikke prate emd de. tele2 har dårlig kundebehandling og sender ikke regningene slik at det stemmer. summene er feil,.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #9 Skrevet 8. februar 2011 Har et abonnement helt uten månedsavgift hvor ringekostnaden pr min og prisen for sms er den samme, nemlig kr 0,39. Tror ikke særlig mange andre slår den prisen.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #10 Skrevet 8. februar 2011 Regnigen min har blitt enorm etter jeg byttet.!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #11 Skrevet 8. februar 2011 Har aldir vært noe kluss med våre regninger på de ti årene vi har vært abonnenter der. Derimot hadde vi en del tull med Telenor, som gjorde at vi mistet all tilliit til dem. Noen evige rotehuer.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #12 Skrevet 8. februar 2011 I så fall bør du gå inn på nettet og sammenligne priser. Da vil du fort oppdage at Telenor er dyrere enn Tele2 på de fleste områder.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #13 Skrevet 8. februar 2011 Greier nok ikke ikke vente til bindingen er ferdig. Så jeg skal kjøpe meg fri. Vurderer å bytte til onecall. Hi
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #14 Skrevet 8. februar 2011 Helt enig med deg 1411. De har elendig kundeservice! De skulle sende meg nytt sim kort da regningene ble for store så skulle få ett nytt så det ble billigere men venter ennå!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #15 Skrevet 8. februar 2011 Lurer på onecall selv HI, eller chess flex eller noe.. Tele 2 er helt greie, men når man bestiller abonement med mobil, blir det som regel et dyrt abonement, de skal jo tjene kronene sine de oxo. Har champion 139,- i mnd hvor hver sms koster 0,39 kr og hver ringeminutt koster 0,39 kr. Blir veldig dyrt hvis man bruker tlf aktivt! Jeg får iallefall regninger på 7-800 kr i mnd... :-/
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #16 Skrevet 8. februar 2011 Vettu hva 1413. Jeg betaler gledelig for GOD kundeservice hos telenor en å bli behandlet dårlig hos tele2! Og en annen sak. Hvorfor har regningene mine blitt dyrere etter jeg byttet fra telenor til tele2?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #17 Skrevet 8. februar 2011 Å kjøpe mobil via abonnementsprisen er da aldri lønnsomt, uansett hvilket selskap man handler i.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #18 Skrevet 8. februar 2011 har vært veldig fornøyd med tele2 frem til nå. De har tydeligvis tatt seg vann over hodet med sin siste kampanje. Tar ukesvis å få svar og må krangle skikkelig for å få løsninger. Mye feil på fakturaer.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #19 Skrevet 8. februar 2011 1421 Chess flex skal jeg ta en titt nærmere på ) Problemet mitt er dårlig kundeservice hos tele2. Regningene mine er på 1000-1200,- kr så tror jeg kan spare på og bytte ja )
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #20 Skrevet 8. februar 2011 Merkelig at enkelte opplever så mange og grove feil, mens vi selv, og andre vi kjenner, aldri noen gang har hatt lignende opplevelser. Om dere ikke er agenter for OneCall, da ...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #21 Skrevet 8. februar 2011 14:23, jeg og mange med meg har faktisk opplevd det stikk motsatte av hva du forteller om servicenivået. Dessuten: at du opplever høyere regninger kan faktisk skyldes endringer i ditt eget forbruk.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #22 Skrevet 8. februar 2011 Jeg hadde tele2 en gang, og det stemte aldri på regningene! Ei heller LudoMobil er noe særlig gode...så jeg har bytta til OneCall. Og nei, er ingen agent Jeg er jo bare en lusen helsesekretær!!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #23 Skrevet 8. februar 2011 14:11, jeg tror heller at det er du som ikke summerer riktig. Jeg stusset også på fakturaene, men fant ved nærmere ettersyn ut at de faktisk var helt riktige likevel, om man bare skiller fra hverandre den summariske oversikten og den mer detaljerte gjennomgangen. Har ingen tro på at det gjøres systematiske feil der. I så fall burde det gjelde samtlige abonnenter, og ikke bare noen utvalgte.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #24 Skrevet 8. februar 2011 Skjønner at fakturaene fra Tele2 kan være vanskelige å skjønne hvis man ønsker å kontrollere summeringen. Men den er faktisk riktig, om man bare ser litt nøyere på hvordan de gjør det. Slike ting er selvsagt programmert for å gjelde alle abonnenter. Om de skulle være så feilaktige, ville det m.a.o. slå ut for oss alle. Men når det likevel ikke gjør det, så tror jeg nok heller det er enkelte abonnenter som ikke gjør kontrollen sin godt nok.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #25 Skrevet 8. februar 2011 Alle jeg kjenner er veldig missfornøyd så de som er fornøyde er fryktelig heldig syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå