Gå til innhold

Noen fra Oslo her?


FrøkenLykkelig og 2 søte små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rælingen kan også anbefales, i tillegg til lørenskog:-) Vi har kjøpt oss hus her og trives veldig godt. Har en gutt på 22mnd og venter nummer 2 i midten av oktober:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei alle fra Oslo! Jeg er også fra Oslo, bor på Majorstua. Noen som bor i nærheten?

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jag er også fra Oslo bor på Løren.

Har en gutt på 11 månader hjemme så ska bli gøy att han ska bli storebror:)

Gleder mig till nya treffer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er fra Sørvestlandet, men har bodd i Oslo i 12 år.

 

Venter vårt første barn 15.oktober, skal på ordinær UL 9.mai.

 

Bak hos har vi 7 års prøving, mengder med utredning, 11 prøverørsforsøk, to MA og en SA. Nå er jeg gravid for tredje gang og med vår fjerde spire.

 

Har per idag slått vår tidligere rekord med 3 uker og 4 dager, så nå håper vi at det blir barn utav dette :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

MK73:

 

Uff, litt av en forhistorie dere har :(

Selv om vår historie ikke kan sammenlignes så kjenner jeg meg litt igjen. Jeg hadde to tidlige SA før jeg ble gravid denne gangen. Men vi har vært heldige tross alt - jeg blir visst veldig fort gravid og ble gravid alle gangene på første forsøk (rakk altså 3 positive tester på 6 måneder).

 

Nå har du jo kommet godt på vei, så dette går jo bra! Jeg skal faktisk på ordinær ultralyd samme dag som deg. Hvor skal du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MK73, må bare få si ekstra grattis til deg! Vel fortjent asså! Må være en himmelsk følelse når det endelig klaffer og klaffen holder ;)

 

Hvordan går det med alle sammen her? Har gått i ett her, så har ikke vært så mye her. Siden sist har vi rukket å kjøpe leilighet, bil og ja.. skaffet oss masse lån :P

 

Formen er finfin og det er herlig å være gravid nå :D

Imorra skal vi på ul, mest fordi vi er nyskjerrige.. ska få vite om det er gutt eller jente !

 

Vi må vel snart begynne å tenke på å få til et lite vårtreff i sola?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, FrøkenLykkelig!

 

Tusen takk for det :-) Ja, når jeg endelig våger å tro på dette, så blir det nok fantastisk. Må innrømme at jeg ikke er der enda...

 

Grunnen til det er rett og slett historikken vår, og kanskje spesielt det at abortene mine kom sent i 1.tri (9, 10 og 12 uker på vei) og etter å ha sett hjerteaksjon på alle spirene. Nå ble vi utrolig nok gravide på det siste forsøket vårt, og vi fikk en tøff start, med kontinuerlige blødninger fra 2 til 8 uker og med 3 store styrtblødninger, siste da jeg var nesten 11 uker. Utrolig nok var alt fortsatt OK da jeg hadde UL ifbm duo/trippeltest 12+5. Frem til da hadde jeg tett oppfølging, men derfra og til ordinær UL er det 5 uker uten bekreftelse på at det står bra til ni magen. Det er skummelt, det...

 

Tror som sagt enda ikke helt på dette - men etter ordinær UL skal jeg senke skuldrene litt mer og begynne å glede meg ordentlig hvis alt ser OK ut, men helt rolig blir jeg nok ikke før jeg forhåpentligvis har barnet i armene i oktober :-)

 

Vi har forresten også kjøpt oss hus, så det blir salg av rekkehuset vårt i mai og flytting i sommer og stor feiring av samboers 40-årsdag i juni. Mye å glede seg til, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i oslo, har en datter på 5år og venter barn i oktober.

Hadde vært hyggelig med vårtreff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er opprinnelig fra Sverige men har bodd i Oslo i 10 år. Bor på etterstad :-) Venter nr 1. 3 okt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...