Gå til innhold

Noen fra Oslo her?


FrøkenLykkelig og 2 søte små

Anbefalte innlegg

Lurer bare på om det er noen fra samme sted som meg.. er alltid koselig å følge noen som er litt i nærheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fra Oslo!

Gravid med nummer to jeg også :-)

Har en gutt på 5 år fra før!

Håper spiren klamrer seg fast denne gangen, slik at vi etterhvert får til treff for vordende Oslo-mammaer:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig da :) Jeg har en på snart 4 fra før :) Vi holder til på løkka.

 

Håper også spira holder seg fast, sånn at vi kan ha det masse morro i en del uker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder til på Veitvet foreløpig, men skal selge og kjøpe ny bolig på ubestemt sted før sommeren :-)

 

Gleder meg sånn til våren jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! så spennende... vi holder på å skal kjøpe vi åsså, mye som skjer nå ;)

 

Men du.. da lurer jeg på.. det er så mye til salgs på veitvet nå, har vært der å sett på en del, men vi er skeptiske pga det er så mye til salgs der, og at det er så billig der.. er det ikke noe greit å bo der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker å bo her, men dessverre så synes jeg ikke at skolen holder mål. Veldig høy innvandringsprosent, noe som i utgangspunktet ikke gjør noe, men hvis man har barn med språkproblemer i utgangspunktet, så tror jeg ikke det vil være det beste å gå på denne skolen.

 

Det er eneste grunnen til at vi flytter. Vil ha gutten vår på en skole hvor lærertettheten er høyere og har nok ressurser til vårt barn som er litt annerledes! Derfor ser vi mest på Akershus nå faktisk. Hagan ved Gjelleråsen og Lørenskog er to områder som vi virkelig liker :-)

Jeg jobber i Nydalen, så avstanden kan ikke være for stor heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel det med skole jeg også har tenkt på, for min gutt blir fire nå, og som jeg har erfart, så flyr jo tiden, og det er greit å kjøpe et sted man kan se for seg å bo en stund.

 

Vi har også sett på Lørenskog, jeg jobber i sentrum, så om det er god transport er det greit for meg. Jeg lengter litt ut av byen, hvor gutten min kan leke litt mer selvstendig.

Så er det jo den evige drømmen om en liten grønn flekk i hagen da ;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, isimagen, da er vi jo nesten naboer :)

 

Jeg har termin 21 oktober, så litt etter deg, venter nr to, har en på 4 fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joho! :)

 

Jeg er også fra Oslo, vi bor på Vika. Vi har en gutt på halvannet år, veldig rart og veldig fint at han skal bli storebror :)

 

Håper vi samler oss til et treff etterhvert. Var på forumtreff sist graviditet, det var superkoselig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Naboer, så gøy!

Noen erfaringer eller tanker om fødested? Og hvor skal dere gå på kontroller - jordmor eller lege?

 

Selv har jeg i utgangspunktet tenkt til å ta kontrollene hos fastlegen min. Hun er verdens beste (Markveien legesenter anbefales sterkt!).

 

Har egentlig veldig lyst til å føde på Ullevål ABC, men etter alt styret i media hvor verneombudene gikk ut og sa bemanningen på føde A og B var for dårlig er jeg litt skeptisk. "Heldigvis" gjelder ikke dette ABC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg valgte Ahus sist, fordi det er nytt og tipp-topp utrustet, store fødestuer og flotte familerom. Men sist fødte jeg så raskt at jeg lurer på om jeg må ha fødeplass nærmere denne gangen... selv om jeg gjerne vil tilbake til Ahus.

 

Snuser også litt på ABC, men jeg fikk lokalbedøvelse i underlivet akkurat da jeg skulle presse, og det var fantastisk. Så det vil jeg helst ha neste gang også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg bor også på Nordstrand. Ingen barn fra før, men gravid for tredje gang på et år. 2xSA. Jeg har termin 5.okt. Tvi tvi. Når har du termin?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke bli med inn til terminklubben på snartmamma.com? Stort forum og masse aktivitet der. Da blir vi ennå flere som kan møtes på oslotreff etterhvert, kom igjen a!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej har termin i mitten av oktober och har en son sedan tidigar på 13 månader! skall flytta till ryen nu i mars, de blir underbart med en liten till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hej har nydligen plussat förra veckan har termin mitten av oktober, har en son på 13 månader sedan tidigare ja me! de ska bli underbart med en liten till, vi har köpt ny leilighet på ryen flyttar i mars/april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...