Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #26 Skrevet 7. februar 2011 Da jeg var yngre ønsket jeg å bli veterinær, men var og er så mange om det beinet så ingen vits. Jordmor er øgså høyt i kurs,da det må være en virkelig givende jobb! Er hjemmeværende husmor,men av andre grunner enn å være Rik...og helt ærlig så er det litt kjedsommelig til tider...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #27 Skrevet 7. februar 2011 Lege eller jordmor. Men har seks års utdannelse bak meg (jurist) og snart tre barn, så det blir nok med drømmmen!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #28 Skrevet 7. februar 2011 Jordmor! Er sykepleier og skal søke meg inn neste år på jordmorstudiet:) Kjenner at jeg vil ha et yrke som man kan ha i mange mange år:)
Isolde85 Skrevet 7. februar 2011 #29 Skrevet 7. februar 2011 Har alltid drømt om å bli arkeolog, og kom inn på studiene i sin tid også.. Men før jeg fikk begynt, fant jeg ut hvor vanskelig det er å få seg jobb innenfor det yrket, så droppa det.. Det er jeg glad for i dag, for jeg elsker jobben min som fengselsbetjent
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #30 Skrevet 7. februar 2011 Helsesøster :-) Litt dumt det er den videreutdanningen via sykepleier, man tjener minst på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå