Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Hvilket yrke ville du valgt hvis du kunne velge mellom alle verdens yrker? Mitt drømmeyrke er: JORDMOR
Tante Blås Squaw Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Hadde jeg hatt helse til det, skulle jeg utdanna meg til veterinær, uten tvil! )
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Lottomillionær høres fint ut Men fra spøk til revolver Reisejournalist
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Lege hvis jeg hadde fått velge på ny, men det var ikke i tankene mine i det hele tatt da jeg skulle velge studier...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 politiker også er jeg veldig fornøyd med utdannelsen min, men jeg er litt spent på hvordan det blir å jobbe i nav
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #8 Skrevet 6. februar 2011 Squaw: Det er veldig vanskelig å få jobb i sentrale strøk, lønna er elendig (noen jobber til og med gratis!!), og mye dårlige arbeidsforhold med sjefer som utnytter helt vilt at søkerne står i kø, uansett. Jeg ville valgt noe annet, hadde jeg visst det jeg vet nå... Hilsen veterinær
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #9 Skrevet 6. februar 2011 Jeg skulle også gjerne vært forfatter! Ellers må jeg faktisk innrømme at hjemmeværende husmor også høres veldig fristende ut (men det blir jeg kun hvis vi vinner i lotto!).
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #10 Skrevet 6. februar 2011 Lærer. Det er også det jeg er. Elsker det.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #11 Skrevet 6. februar 2011 Mitt drømmeyrke er helsesøster. Jeg ser ikke for meg at det er et helt uoppnåelig mål heller, da jeg allerede er flink sykepleier og fortsatt ung. Har ville bli helsesøster "hele livet".
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #12 Skrevet 6. februar 2011 Spesialpedagog, og blir det om noen år, når jeg får tatt masteren min omsider, er førskolelærer nå ! Nummer to er pilot
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #15 Skrevet 6. februar 2011 Jordmor!!!=) Men jeg søker på sykepleien denne våren, så får vi se hva høsten bringer. Så er det videre på jordmorskolen etter noen år Er 24, så må satse når man er ung og har mulighetene forann seg
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #16 Skrevet 6. februar 2011 Kunstner ville jeg helst vært. Jeg er fortsatt ung, men er ikke like enkelt med huset fylt av unger. Må liksom ha en mer stabil inntekt (evt rik mann så er det enklere)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #17 Skrevet 6. februar 2011 Hjemmeværende husmor har en soleklar førsteplass hos meg. Ellers kunne jeg tenkt med å jobbet som modell, fotograf eller ambulansesjåfør.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #18 Skrevet 6. februar 2011 Arkeolog. Er lærer nå, og er egentlig veldig glad i jobben min, men akkurat nå har jeg en klasse som suger ut livsgleden min Gruer meg til i morgen allerede..
Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 6. februar 2011 #19 Skrevet 6. februar 2011 Jordmor eller psykolog:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #20 Skrevet 6. februar 2011 JORDMOR !! Absolutt drømmeyrke. Men orker ikke ta den laange veien...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #21 Skrevet 6. februar 2011 Før jeg ble for gammel til å begynne på en så omfattende utdannelse: Arkitekt.. Men nå, etter å ha levd et halvt liv snart og gått på Livets høgskole, er mitt drømmeyrke å bli forfatter!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #23 Skrevet 6. februar 2011 Veterinær. Men jeg har ikke hode for matte, kjemi og fysikk, så jeg nøyer med meg noe helt annet. Som er helt greit, men ikke det jeg virkelig ville bli.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #24 Skrevet 7. februar 2011 da ville jeg vært blomsterdekoratør og drevet min egen lille blomsterbutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå