Gå til innhold

Hva er ditt DRØMMEYRKE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket yrke ville du valgt hvis du kunne velge mellom alle verdens yrker?

Mitt drømmeyrke er:

JORDMOR :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg hatt helse til det, skulle jeg utdanna meg til veterinær, uten tvil! :o)

Skrevet

Lottomillionær høres fint ut :)

Men fra spøk til revolver

Reisejournalist :)

Skrevet

Forfatter.

Men jeg har ikke guts.

Skrevet

Lege hvis jeg hadde fått velge på ny, men det var ikke i tankene mine i det hele tatt da jeg skulle velge studier...

Skrevet

politiker

også er jeg veldig fornøyd med utdannelsen min, men jeg er litt spent på hvordan det blir å jobbe i nav

Skrevet

Squaw: Det er veldig vanskelig å få jobb i sentrale strøk, lønna er elendig (noen jobber til og med gratis!!), og mye dårlige arbeidsforhold med sjefer som utnytter helt vilt at søkerne står i kø, uansett. Jeg ville valgt noe annet, hadde jeg visst det jeg vet nå...

Hilsen veterinær

Skrevet

Jeg skulle også gjerne vært forfatter! Ellers må jeg faktisk innrømme at hjemmeværende husmor også høres veldig fristende ut (men det blir jeg kun hvis vi vinner i lotto!).

Skrevet

Lærer. Det er også det jeg er. Elsker det.

Skrevet

Mitt drømmeyrke er helsesøster. Jeg ser ikke for meg at det er et helt uoppnåelig mål heller, da jeg allerede er flink sykepleier og fortsatt ung. Har ville bli helsesøster "hele livet".

Skrevet

Spesialpedagog, og blir det om noen år, når jeg får tatt masteren min omsider, er førskolelærer nå !

Nummer to er pilot

Skrevet

Jordmor!!!=) Men jeg søker på sykepleien denne våren, så får vi se hva høsten bringer. Så er det videre på jordmorskolen etter noen år :) Er 24, så må satse når man er ung og har mulighetene forann seg :)

Skrevet

Kunstner ville jeg helst vært. Jeg er fortsatt ung, men er ikke like enkelt med huset fylt av unger. Må liksom ha en mer stabil inntekt (evt rik mann så er det enklere)

Skrevet

Hjemmeværende husmor har en soleklar førsteplass hos meg.

Ellers kunne jeg tenkt med å jobbet som modell, fotograf eller ambulansesjåfør.

Skrevet

Arkeolog. Er lærer nå, og er egentlig veldig glad i jobben min, men akkurat nå har jeg en klasse som suger ut livsgleden min :(

Gruer meg til i morgen allerede..

Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~
Skrevet

Jordmor eller psykolog:)

Skrevet

JORDMOR !!:)

Absolutt drømmeyrke. Men orker ikke ta den laange veien...

Skrevet

Før jeg ble for gammel til å begynne på en så omfattende utdannelse: Arkitekt..

Men nå, etter å ha levd et halvt liv snart og gått på Livets høgskole, er mitt drømmeyrke å bli forfatter! :)

Skrevet

Veterinær. Men jeg har ikke hode for matte, kjemi og fysikk, så jeg nøyer med meg noe helt annet. Som er helt greit, men ikke det jeg virkelig ville bli.

Skrevet

da ville jeg vært blomsterdekoratør og drevet min egen lille blomsterbutikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...