Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #26 Skrevet 5. februar 2011 Gattaca! Seven Matrix Aliens Before Sunrise og sequel Before Sunset Popcornfilmer: It's complicated He's just not that into you Love actually
k@roline Skrevet 5. februar 2011 #28 Skrevet 5. februar 2011 * Vicky Cristina Barcelona * Fucking Åmål * Thelma & Louise * Mullholland Drive * Heavenly Creatures
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #29 Skrevet 5. februar 2011 Jeg har kanskje ikke en "intellektuell-god-smak" på film, men jeg elsker svensk krim. Spesielt Beck og Wallander. God underholdning og spennende:)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #30 Skrevet 5. februar 2011 Jeg så en veldig gripende film for en stund siden, og jeg tenker fortsatt litt på den. Den het noe som: The boy in white striped pajamas. Handler om konsentrasjonsleirene. Likte også Benjamin Button Miss Potter (film som er basert på en sann historie om en av verdens beste forfatter når det kommer til barnebøker, anbefaler bøkene hennes i samme slengen) Avatar Den grønne mil Schindlers liste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå