Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Trenger tips til en skikkelig bra film
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Cinema Paradiso Life is Beautiful Amelie Breaking the Waves Donnie Darko Her er en liste fra et godt film nettsted http://www.imdb.com/chart/top
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Bridges of Madison County Doktor Zhivago Love Actually The English Patient Braveheart The Patriot Robin Hood - Prince of Thieves
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Life is Beautiful er jo nesten uutholdelig å se på! Det konstante maset på hovedpersonen, snakker konstant. Irriterende.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 What's eating Gilbert Grape Life is beautiful The green mile. Requiem for a dream (denne siste er en sterk film, ikke en du ser hvis du vil bli oppløftet. Men den er knakende god.)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Ser at en over her har foreslått bridges og madison county og the english patient. Etter min mening skal du lete lenge etter kjedeligere filmer.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 Gladiator The Green Mile United 93 Så som i himmelen ...vet det er flere jeg kan nevne, men nå har de midlertidig forsvunnet fra hodet mitt.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 Må nok si meg enig i at "the english patient" er drepende kjedelig.. Liker veldig godt Love actually, Titanic (klisje, I know) Notting Hill Alt med Morgan Freeman Det meste med Denzel Washington
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 Breaking the waves (ser at den allerede er nevnt, men den kan nesten ikke nevnes for ofte...knakende bra og ufattelig trist!) Stekte, grønne tomater
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #11 Skrevet 4. februar 2011 Ja, om man har dårlig smak så blir nok de filmene for kjedelige ja. Kos deg heller med enkle søppelfilmer du, f.eks. American Pie.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #12 Skrevet 4. februar 2011 Kill Bill II Das Boot Festen Blinkende lykter
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #13 Skrevet 4. februar 2011 La belle histoire Cinema paradiso Så som i himmelen Alt om min mor Snakk til henne Fresa y chocolate Whitnail and I
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #15 Skrevet 4. februar 2011 Her kommer nerden og kupper tråden!! -Ringenes Herre triologien -Star Wars filmene -Independence Day -Bad Boys -Terminator filmene -Matrix, film 2 og 3 er vel for spesiellt interreserte -Avatar -BAND OF BROTHERS, guri, holdt ¨på å glemme den Er en miniserie, nyyyyydelig!! -Hannibal triologien, siste filmen (nr 4 i rekka) var ikke så bra -Arn filmene -Der Untergang -Constantine -THE ROCK, den mååå sees!! -Menn som hater kvinner, Jenta som lekte med ilden -Varg Veum filmene -Die Hard ALLE -Rush Hour ALLE - og selvsagt: POIROT!!! Også klisselista, barnefilmlista og fjortisslista: -American Pie, den første -The faculty -Titanic -Dirty Dancing -Prinsesse på prøve -Shrek filmene (1 og 2) -Madagaskar -Istid 1,2 og 3 -Simpsons, the movie Og mange mange mange flere! Har sett mye film i min tid, jeg og guben er litt nerder når det kommer til filmer, lyd og bilde, og har sett mye rart og mange tunge filmer, men jeg liker best filmer som avkobling, ikke som noe jeg sitter å griner meg i søvne av! Elsker forøvrig serier som Numbers, CSI, NCIS, Bones osv, og har blitt en kløpper på å finne ut hvem "bad guyen" er, tilogmed i Poirot filmene Jeg digger påskekrimmen som regel også...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #16 Skrevet 4. februar 2011 Walk The Line! Den er knallbra! :-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #17 Skrevet 4. februar 2011 Walk The Line! Den er knallbra! :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. februar 2011 #18 Skrevet 4. februar 2011 tatt av kvinnen. basert på boken skrevet av erlend loe. den var rar første gangen, men graver man dypere så ser man så mye mer
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. februar 2011 #19 Skrevet 4. februar 2011 foresten "milk" var en film som jeg tenkte "denne må jeg se igjen" men jeg elske mellomennsklige ting, og kampen for retferdighet og anerkjennelse
stjertløvetann Skrevet 5. februar 2011 #20 Skrevet 5. februar 2011 Umulig å velge favorittfilm, men her er mange gode filmer i diverse kategorier: Sin City Oldboy-triologien Before sunrise The eternal sunshine of a spotless mind Hvor var du, egentlig? Trainspotting Shallow grave Superbad Hot Fuzz The science of sleep Og mora di også Adams epler De grønne slakterne Ratatouille Bad Boy Bubby Tigeren og snøen
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #21 Skrevet 5. februar 2011 The Green Mile American history X Hestehviskeren Stekte, grønne tomater School of life
tingeling87 Skrevet 5. februar 2011 #22 Skrevet 5. februar 2011 Eventyr: Ringenes Herre triologien Sci-fi: Avatar Komedie: The Hangover Action: Millenium triologien (Stieg Larson) Drama: The Notebook Thriller: Seven Skrekk: Saw (den første filmen) Romantisk komedie: Love Actually
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #23 Skrevet 5. februar 2011 Når jeg vil bli i godt humør: charlies angels eller noe annet med Cameron Diaz Når jeg vil grine: Little women Når jeg vil se noe spennende: the rock Når jeg ikke gidder å anstrenge meg og bare vil bli underholdt: James Bondfilmer med Sean Connery ( den eneste skikkelige 007!) Romantiske komedier som The Holiday, Bridget Jones, Notting Hill osv De sterkeste filmene jeg har sett, og som jeg aldri kommer til å se igjen: Frances Breaking the waves
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #24 Skrevet 5. februar 2011 Overrrasket over at når man blir spurt om den beste filmen du har sett, så er det ingen som svarer Grease!?! Det er jo det beste filmen noensinne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå