Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #26 Skrevet 4. februar 2011 Hadde ikke likt om de ansatte sa jenta mi eller glad i deg til jenta mi.. Nå er det sikkert pga språkmisforståelser i denne situasjonen, men sånn ellers, det kan gå an med vennen min..men jeg hadde følt det ble for personlig. Altså, hyggelig at de blir glade i jenta mi, jeg ønsker jo det, men ikke at de trenger å verbalisere det. Noe er forbeholdt foreldre, familie og venner :-P
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #27 Skrevet 4. februar 2011 hahahaha...morsomt synes jeg, men rart ja!!!
LittLykkelig Skrevet 4. februar 2011 #28 Skrevet 4. februar 2011 Som ped.leder så har jeg jo opplevd å bli veldig glad i enkelte barn. Småbarn kaller meg av og til for mamma (fordi de ikke kan noen andre ord tipper jeg) og koser og klemmer på meg. Men det går en grense. Jeg kysser for eksempel ikke andres barn på kinnet engang nesten. Man skal jo være profesjonell og ikke gjøre forskjell på barna. Det å si disse tingene er jo mildt sagt merkelig. Du burde si ifra til lederen. Selv om jeg jo forstår at det er trygt å vite at sønnen din er tatt vare på. Men en mamma er en mamma, en barnehageansatt er en trygg omsorgsperson, men aldri en "liksom"mamma.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #29 Skrevet 4. februar 2011 Dette er nok ingenting å bekymre seg for! I andre land betyr sønn og gutt det samme, og elske og glad i betyr det samme. Hun er helt sikkert en kjærlig kvinne som bryr seg om alle barna, men bruker feil oversettelse. Og selv om hun er favoritten til sønnen din, så er det jo ikke sikkert hun favoriserer han. Dette er typisk språkforvirring, og hun blir kanskje glad for å finne ut forskjellen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå