Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #26 Skrevet 5. februar 2011 Har brukt kondom i 9 mnd (siden fødselen) og ska sette inn spiral slutten av mnd. Ammer, så håper jeg bruke det. Minipiller bare blør jeg av, og sex mens jeg blør er uaktuelt for både meg og samboeren min! Og da kan vi like godt la vær.. Men vi er lei av kondom da.. Når vi er klar til å ta den inn, blir det en liten pause til å ta på kondomen og det ødelegger litt.. Og så er det ubehagelig for han...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #28 Skrevet 5. februar 2011 For tiden bruker vi ikke noe, i håp om en baby... Bruker bare kondom til vanlig. Skeptisk til å diverse hormonbehandlinger og spiral er uaktuelt.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #29 Skrevet 5. februar 2011 overraskende mange som ikke bruker noe her....og ladycomp, ved riktig bruk er det 99 prosent sikkert men for de av dere som bruker det er det vansklig eller lett å bruke riktig. greit å ikke ta noe, slippe hormoner her er spiral uaktuelt men lurer på minipillen eller psprøyte har ikke bestemt meg helt kjenner jeg , neei ekke lett å finne frem i denne prevensjonsverdnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå