Gå til innhold

Hva slags prevensjon bruker dere damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags prevensjon bruker dere nå,

og hvordan er dere fornøyde-

skal dere eventuelt bytte?og fra hva til hva?=))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormonspiral. Utrolig fornøyd! Merker den ikke i det hele tatt utover at jeg ikke har vondt enger når jeg har mensen og at jeg har gått fra å ha monsterblødninger til å småblø i 3-4 dage der truseinnlegg holder. Herlig!

Skrevet

ingenting

ble så lat å sure av p-piller.

har prøvd det meste, så nå er det ingenting. i tillegg til avholdenhet. ein mann som ikke gidder /vil kjøpe kondomer..

Skrevet

sterilisert mann, veldig bra. skal ikke bytte.

Skrevet

hehe sterilisert mann skjønner du ikke skal bytte da=D

men du som ikke brukte noe, trives du med det da, altså har dere ikke sex eller bruker du/dere kondom, ekke det kjedelig i lengden da?

HI

Skrevet

Jeg er ei hormonbombe som reagerer på alt av p-piller. Begynte i fjor på Nuva-ring, og er storfornøyd!!

Skrevet

Vi bruker kondomer. Jeg er skeptisk til både piller og til å sette ting inn i meg, så det er best sånn. Mannen min er ikke like fornøyd; han mener kondomer ikke er prevensjon for folk i faste forhold :-)

Skrevet

noen som har prøvd psprøyte, dårlige erfaringer med dette >?

mannen bor i utlandet så jeg vurderer psprøyte til han flytter hit..

Skrevet

20.05 her

Ja, veldig fornøyd. Tåler ikke hormonsaker eller kobberspiral, så alternativene var liksom kondom, avholdenhet eller sterilisering. Lett valg det!

Skrevet

eg er ho annie som ikke bruker noe.

vi har ikke mye sex. men koser og gjere andre"sexting" sammen. går greit det, men det blir ikke så lenge til vi må finne på noe annet. (prevensjon.

Skrevet

Ingenting! Men så er jeg preggis også da;) Etter at ungen er født skal gubben steriliseres:)

Skrevet

Yasmin p-piller. Vært kjempefornøyd i mange år, men i det siste har jeg fått noen små-blødninger mellom mens. Jeg pleier ikke å ha mensen hver mnd da, men ca annenhver måned. Men nå må jeg ha det hver måned for å unngå disse småblødningene.

Skrevet

du som bruker yasminpiller og du som bruke nuvaring, må bare spørre, kan yasminpillene og nuvaring brukes mens man ammer>?(er 5 mnd siden jeg har født og prøver å finne noe ok uten mye mas og som kan kombineres m amming)

HI

Skrevet

Kobberspiral!

Utrolig fornøyd:) Tåler hormoner dårlig

Skrevet

Jeg bruker min steriliserte mann som prevensjonsmiddel, er godt fornøyd med det og tenker ikke å bytte ham ut. ;-P

Skrevet

Jeg bruker p-ring og er godt fornøyd med det! :) Burde prøves ut, for er veldig lite hormoner i den! :)

Skrevet

Bruker en sterilisert mann. Er fornøyd, så det blir nok ikke noe bytte med det første.

Skrevet

Trenger ikke prevensjon. Min mann har sterilisert seg :-)

Skrevet

Jeg bruker ingenting. Ammer fortsatt og håper at det er nok. Får ikke lov av sykehuset til å bruke noen form for hormonpreparater og kondom har vi gitt opp :D.

Og om amme-teknikken ikke fungerer.......vel, så får vi en til da. Og det gjør meg slettes ingenting!!!

Skrevet

Hopper av i svingen og har gjort det i 7 år ;-)

Har operert ut hormonspiral og vil IKKE ha det igjen, ble gravid på minipiller, kan ikke bruke p-piller og andre midler med mye hormoner (pga arvelig kreftgen i familien) og simpelthen hater kondom. Pessar og femidom og sånne ting høres ikke fristende ut. Så svingen it is.

Ikke verdens undergang hvis det kommer en baby til.

Skrevet

Ladycomp er jo kjempefint for dem som ikke vil eller av medinske årsaker ikke kan bruke p-piller. Eller ikke får til å bruke spiral. Faller selv inn under alle disse kategoriene.

Har også fått streng beskjed om å ikke få flere barn.. så da er ladycomp det sikreste jeg kan bruke. Ved riktig bruk 99,3 % sikkert.

Og ingen kluss med kroppen :)

Skrevet

Her er det tørke, så 0 stress :S

Skrevet

Hormonspiral, og strålende fornøyd med det :-) Skal brukes til vi skal ha nestemann, evt etterpå og :-)

Skrevet

Jeg er annie som bruker Nuva-ring. Det står at du skal snakke med legen når det kommer til amming. Men jeg fikk det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...