Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #26 Skrevet 4. februar 2011 Takk for det, skulle ønske det var sant:) Fleire som vil sei si meining om huset før vi skal på visning i morgon? Hi
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #27 Skrevet 4. februar 2011 Skal ikke uttale meg om prisen, det har nok du god oversikt over hvis dere lenge har vært på utkikk. Så hvis dere har penger til å gi det en god oppussing, så synes jeg det hadde mye positivt: -stor, flott, plan hage -flott utsikt -godt med full takhøyde i annen etasje -veldig god plass på kjøkken, med utgang til hage/terrasse -romslig og det ser praktisk ut for en familie. En god familiebolig! Jeg ville gitt det full oppussing på kjøkken og baderom, og overflater generelt. Det koster jo en god del, men dumt å gjøre noe halvveis og angre. Avstand til skole, jobb osv. er superviktig i hverdagen, det er kanskje viktigere enn enkelte detaljer med huset. Lykke til med evt. bud og nytt hus.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #28 Skrevet 4. februar 2011 Ja, avstanden er super. Her vil vi begge få gangavstand til jobb. Vi har sikkert ikkje råd til å ta alt (avhenger av kor mykje vi må gje). Ifølge takst er det trekt frå 1.5 mill i forhold til teknisk nyvverdi, og det betyr vel at dersom ein skal pusse opp alt kjem det på 1.5 mill. Dersom vi får det til prisantydning blir det totalt 5 mill med oppussing, og det skal vi klare. Men vi må nok betale meir skal vi få det, og då kan vi ikkje ta alt. Korleis ville dokke ha prioritert? Hi
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #29 Skrevet 4. februar 2011 Stort potensiale, men prisen var utrolig stiv synes jeg... Men så bor ikke jeg i Førde heller da, så der er jeg uviten. Men til den prisen her like utenfor Trondheim, hadde du fått ett nytt hus! Men sjarm, stor tomt og fin hage!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #30 Skrevet 4. februar 2011 Prisane får eg ikkje gjort noko med. Som sagt så skal vi selge i samme marked, og vil få ca 3.5 for rekkehuset vårt, så då har vi eindel eigenkapital. Hi
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #31 Skrevet 5. februar 2011 Korleis gjekk det visning i dag? Likte du det? Vi var også der, og vi var ikkje aleine.. Hehe!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #32 Skrevet 5. februar 2011 Synst som sist at eigendommen var fantastisk og rommene virka store og fine. Ok, så er det kanskje ikke tidsriktig alt, men var heller ingenting som MÅ gjøres med en gang. Går ann å bo der og male og pusse opp litt når en har tid og penger. Altså visst det ikke skjuler seg noe muffens ett sted Fikk lyst til å komme på besøk og sitte i den nydelige hagen, såg så koselig og rolig ut.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #34 Skrevet 5. februar 2011 Nei, det var temmelig fullt:) Vi er i tenkeboksen. Var meir å gjere enn vi var forberedt på, og ein del minus. Stova var så liten at det knapt var plass til 2+3 seter, og gangen hadde ikkje plass til garderobeskap. Kva syns du då 17.55? Hi
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #35 Skrevet 5. februar 2011 Taket må skiftast og det må ha ny kledning. Røra og det elektriske bør takast. Det var ikkje varme i nokon av golva. Så det var ein del som måtte gjerast med det samme. Vi kjem sikkert til å legge inn eit lavt bud, men kjem ikkje til å by så mykje som vi først hadde tenkt til. Hi
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #36 Skrevet 6. februar 2011 Dytt. Vil gjerne vite kva du som også var der syns! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå