Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=26520914 Har lagt ut dette huset ein gong før, men finn ikke den tråden igjen. Håper det er greit at eg legg den ut igjen. Visning på lørdag og eg er så spent!!! Skummelt å kjøpe eit hus som er så gammalt med så mykje oppussing, men dette er virkelig den ultimate beliggenheten, så då må ein vel ofre litt? Førde-dama:9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Synes det så fint ut jeg! Store, lyse rom! Glemte helt å se på prisen da... Nå så jeg bare raskt igjennom bildene,men det eneste jeg så med en gang var at jeg ville byttet ut kjøkkeninnredningen...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Herregud ,har du ikke kjøpt deg hus enda ?? Hvor lenge har du leita nå ? Syns ikke det er det fineste huset du har lagt ut ..
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Også har jeg sett en gang til,og det var jo en flott hage da! Og med utleiemulighet,så får du noe igjen for det du må betale.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Har leita i to år! Det har vore veldig få hus til salgs i området dette huset ligg i, og det er det beste i Førde:) Er derfor redd for å ikkje sjå dette huset med objektive auge. Der kjem dokke inn i bildet:) Hi
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Jeg syns det var fint og dyrt ) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Takk for det! Reknar med det vil gå for rundt 4 mill. Dyrt når det må pussast opp for 1 mill. Men det er veldig sentralt og fint område. Hi
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 Sier samme som sist. Stort potensiale og nydelig eiendom. Tror nok du vil bli fornøyd med dette etter oppussing.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #9 Skrevet 3. februar 2011 Sjarmerende hus og hage! Har potensiale, men litt stiv pris, i forhold til hva du må/vil endre innvendig. Det jeg ville endret på er: malt peisen hvit, malt trappa (flott trapp!), endret på kjøkkenet (lite skapplass) men ville beholdt overskapene(skyvedørs), vasken og krydder/melskuffene. Badet var greit nok, men ikke helt "tidsriktig". Soverommene hadde institusjonspreg. Om det kun er lettere oppussing som må til, ingen vann- og råteskade, så ville jeg helt klart gått for huset. Men bydd langt under den prisen. Vet ikke hvordan boligprisene er i Førde. Tviler ikke på at dette kan bli et fantastisk flott hus! Elsket fasaden, inngangspartiet og hagen. Ang, kritikk, ikke bry deg. Millionlån bør være gjennomtenkt, lov å bruke tid på husleting. Mari
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #11 Skrevet 3. februar 2011 Takk for fint svar, Mari! Boligprisane er skyhøge i Førde, så dersom vi får dette for 4 mill er vi strålande fornøgde. Vi bur jo allerede i Førde, så vi får jo mykje for vårt hus òg, så det treng ikkje bli så mykje dyrare for oss. Det første vi vil gjere er å ta det eine badet (det oppe), male overflater, skifte kjøkken. Tenkte å skifte peisen ut med ein ovn, men det kan kanskje bli fint å berre male den? Det eine soverommet blir loftsstove. Spent.... Hi
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #12 Skrevet 3. februar 2011 kjempefint! Fin beliggenhet, opparbeidet hage, og potensiale til fin oppgradering innvendig fin planløsning også! Jeg sier go for it
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #13 Skrevet 3. februar 2011 Generellt skeptisk til så gamle hus og hvilke overraskelser en får når en skal begynne å pusse opp. Men syns for all del huset hadde potensiale, og det så ut til å være en flott eiendom!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #14 Skrevet 3. februar 2011 Takk for svar! Dersom vi skal bu i dette området må vi bu i enten rekkehus eller eit eldre hus, då det ikkje fins nye eneboliger der. Det er rett ved barneskule og ungdomsskule, og berre 10 min å gå til sentrum. Perfekt med andre ord:) Er egentlig skeptisk til eldre hus eg òg, men er endå meir skeptisk til å bu så langt frå sentrum at ein må køyre ungane til alt mulig. Fleire som vil sei si meining om huset? Hi
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #15 Skrevet 3. februar 2011 Huset var kjempefint, masse potensiale! Ser imidlertid at taktekkingen (antakelig) burde vært skiftet ut - for flere år siden - og det kan skjule seg dyre overraskelser under taksteinen i form av råteskader... Råder deg til å sjekke loftet grundig etter vannmerker - med lommelykt. Det er dyrt å skifte taktekking, så jeg vil anbefale deg å høre med noen bedrifter i området hvor mye de vil ta, men det koster fort mellom 150 000 og 200 000 - og så kan det bli enda mye dyrere hvis de finner noe som de må gjøre noe med underveis. Tåler dere dette, ville jeg ha kjøpt huset! Fikse kjøkkeninnredning og male diverse er jo bare kosmetikk, og ikke noe som haster. Tak derimot, må være tette, ellers går huset i stykker... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #16 Skrevet 3. februar 2011 Takk for tips! Det skal vi sjekke ut. Hi
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #17 Skrevet 3. februar 2011 Jeg foreslår at du og familien din flytter litt på dere. http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=26146392 GRATIS ! Evt. flytter det til førde da...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #18 Skrevet 3. februar 2011 Vi har ikkje tomt, og flyttar aldri fra Førde. Men ellers takk for tipset.. Hi
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #19 Skrevet 3. februar 2011 elsket det huset!!! Har skikkelig English country home stil ^^ Nydelig trappeoppgang og et hus med masse sjarm! Nydelig kjøkken og herlig hage Men stiv pris for meg da Håper dere får huset
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #20 Skrevet 3. februar 2011 Takk! Blei glad for din definisjon av stilen:) Akkurat det eg syns òg. Det minnar meg om huset til besteforeldrene mine. Eg likar veldig godt planløysinga i husa bygd på denne tida. Store firkanta rom. Det soverommet med vask tenker eg vi kanskje kan bruke som loftstove. Tenk så kult å montere ein liten bar der sidan vi har vatn:) Eller er det berre harry kanskje? Hi
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #21 Skrevet 3. februar 2011 Hagen er fin:) Resten er grusomt... får seriøst angst av fliser i en hel etasje. Ikke er jeg spes fan av sentralfyring med store radiatorer på veggen heller.
Miztery Skrevet 3. februar 2011 #22 Skrevet 3. februar 2011 Likte det forrige gang, og liker det nå også! Lykke til, håper dere endelig får drømmehuset!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #23 Skrevet 3. februar 2011 Vi vil legge parkett på golvet og skifte radiatorane til nokon som er litt mindre og meir moderne:) Dvs det er ikkje sikkert vi får råd til å skifte golv med det første, kjem an på kva vi må gje for huset (hvis vi i det heile tatt får det vel og merke). Hi
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #24 Skrevet 3. februar 2011 Takk! Det håpar eg òg! Då skal eg invitere dokke alle på innflyttingsfest i Førde:) Hi
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #25 Skrevet 4. februar 2011 Synes radiatorene er kule, passer til huset. Barløsning var heller ikke dumt. Kreativt menneske, du : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå