Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #51 Skrevet 3. februar 2011 Mads med D, Sindre og Noa uten H!! Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #53 Skrevet 3. februar 2011 Håkon Louis Aksel Willhem Tidemann Torjus Er guttelista mi :-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #55 Skrevet 3. februar 2011 Jonathan Sebastian Casper Alexander
kinaputten Skrevet 3. februar 2011 #56 Skrevet 3. februar 2011 lille babyen min heter Kai og ja jeg vet det er gammeldags og veldig lite brukt, sikkert mest bare gamlinger som heter det Men jeg synes jo selvfølgelig det er det fineste guttenavnet. Skulle egentlig skrives Kaj siden mannen min er dansk, men her vi bor ville det få en veldig dum uttale, så da ble det Kai
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #58 Skrevet 3. februar 2011 Jeg og mannen har blitt enige! Det ble tilslutt Andreas! Skal være hemlig til poden er født ;-) Må vel kanskje se om navnet passer gutten, men tror det blir det. Åh.... kjenner jeg gledere meg til å si det til kjente og familien!!!! Hva synes dere om Andreas?? Jeg er kjempe fornøyd!!!! (Litt gira nå, kiler i magen, lyst til å begynne å bruke navnet nå, men jeg er bare 20 uker på vei.....) Takk for tilbakemeldingene!! HI
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #59 Skrevet 3. februar 2011 14:16 Kjempekult navn, veldig høyt oppe på fint-navn-lista! Så herlig å lese om et navn som ikke står på navnetoppen. Tror ikke de som har det er utgamle, men født på 50 og 60-tallet.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #60 Skrevet 3. februar 2011 Gratulerer med navnevalget Andreas er fint navn! Selv ville jeg hatt Victor eller Jacob om jeg fikk gutt
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #61 Skrevet 3. februar 2011 Andreas er klassisk, stødig og fint. Kos deg med navnet, kilingen og magen :-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #63 Skrevet 3. februar 2011 Satt og tittet gjennom lista her og savnet at Andreas ikke kom opp flere ganger, for det skulle jeg foreslå også! Andreas er det nydligste navnet som finnes..... Er kanskje litt partisk siden guttungen her heter Andreas også. Det er alltid noen som heter Andreas, men ikke mange! Og det er ett navn som passer både til en søt liten gutt, men også en gammel mann =) GODT VALGT!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #64 Skrevet 4. februar 2011 Nå uttales fartein ikke Fart - tein da, men faaaaaartein, lang a Og he he, tror ikke jeg skulle brydd meg om de engelsktalende landene, når de der kaller barna sine for både Dick og Fanny, så tror jeg ikke de hadde koblet fartein som et problem, he he
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #65 Skrevet 4. februar 2011 Andreas er et så flott navn, et av de beste. Vi har noen i samme gata som det på våre gutter, og var også innom Andreas. Det er et navn som er vanlig ja, men det er ikke sånn poppis-navn som plutselig blir helt ut. Et trygt valg!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #66 Skrevet 4. februar 2011 Min gutt heter Leon Mathias. Synes begge de to navnene er vakre. Ellers liker jeg: Sebastian, Niklas, Lucas, Eliah/Elias, Nathaniel, Caspian Mange synes de er jålete, eller typiske motenavn, men jeg har alltid syntes de var fine.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #67 Skrevet 7. februar 2011 Til dere som tok opp Adolf og Vidkun. Nei, man unngår ikke naziassiasjonene ved å skrive Adolv. Folk kommer til å tro dere er sinnsyke, og dere vil ikke få lov å bruke navnet i Norge.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #68 Skrevet 7. februar 2011 Erik Halvor Harald Jeg synes det er viktig å velge navn som man tror også fungerer fint når gutten skal bli mann - og hvem vet, kanskje statsminister.........
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #69 Skrevet 7. februar 2011 Nå må du rull inn Var jo akkurat det jeg skrev om vidkun, det er et pent navn, men gir nok litt dårlige assosiasjoner. Jeg har en onkel som heter Adolf, for meg er han onkel Adolf, og er da aldeles ingen nazi-vibber i den familien, han er født etter krigen for øvrig, så det må være av deg folk ikke får lov å bruke det navnet i Norge da. hmmm, hva skal jeg kalle ham nå da? onkel.... Ole? Nils? Forslag?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #70 Skrevet 16. februar 2011 ehh...selvfølgelig er det LOVLIG å bruke adolf og vidkun som navn i norge! er du tett i pappen eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå