Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #27 Skrevet 2. februar 2011 Hahaha, Fartein? Kjipern å flytte til Engelsktalende land da! Blir jo det samme som Fjertulf!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #28 Skrevet 2. februar 2011 Andreas Olve Iver Åsgeir Brynjar Magnus Olai Sverre Sivert Emil Oliver
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #29 Skrevet 2. februar 2011 tissesjur er det sammen som høne og mus her jeg kommer fra.. Altså benevnelse på jentetissen..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #31 Skrevet 2. februar 2011 Saxe, Folke og Sjur ???? Ja ja smaken er som baken
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #32 Skrevet 2. februar 2011 Sander er det aller fineste guttenavnet jeg vet om. Det bestemte jeg med for at min evt sønn skulle hete omkring 1990. Senere er det blitt poppis, men det driter jeg i.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #34 Skrevet 2. februar 2011 *liker* Jeg sitter her og ler så høyt at kattene skvetter veggimellom. "Hello, my name is Fartein" "Eh, what?" Hohohohohohohohohoho! Hilsen ei som har et supernorsk navn på ungen sin, så det er ikke der skoen trykker akkurat...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #35 Skrevet 2. februar 2011 Mine favorittnavn er Erlend, Aksel, Johannes, Olav og Herman.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #39 Skrevet 2. februar 2011 Mine tre gutter heter Heine Viljar og Greger Om vi er så heldige at vi får en gutt til skal han hete Syver:)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #40 Skrevet 2. februar 2011 Hehe. Ja da er det jo litt seint.... Men angrer du virkelig fremdeles?? Ble han aldri det andre navnet? Trodde navnet formet seg etter personen jeg...? HI
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #41 Skrevet 2. februar 2011 Haha, lo godt av Fartein jeg også. Faren til en jeg kjenner heter Svein Koch. Det blir svinekuk på engelsk. Greit å tenke litt utover landegrensene i disse internasjonale tider Er en grunn til at Celina Middelfart skriver Middelfar på postkassa si i utlandet...
3 nøtter til Askepott Skrevet 2. februar 2011 #42 Skrevet 2. februar 2011 Ask Vilje Loke Brage Njord Sigurd Halvard
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #44 Skrevet 3. februar 2011 Magnus, Sigmund, Gustav. Og Ole Henrik.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #45 Skrevet 3. februar 2011 Magnus, Valdemar, Edvard, Henrik, Håkon, Odin, Erik, Anders.. Liker veldig godt navn som kanskje er litt gammeldagse, men mange blir jo brukt nå også. Kanskje litt for lite internasjonalt for mange?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #46 Skrevet 3. februar 2011 Gutten min heter Tidemann Enig med hun over her, Vidkun er ett kjempefint navn......! Men blir jo nesten det samme som Adolf, som jeg også synest er fint sånn i utgangspunktet... (Kanskje man unngår naziassiasjonene om man skriver det Adolv?) Ellers liker jeg veldig godt Ludvig Jæger/Jeger (dansk) Lars/Lasse Hugo Albert Abraham Jeg vet jeg kan ha litt sær smak
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #47 Skrevet 3. februar 2011 Valdemar var ett fint navn! *skrive bak øret dersom jeg får en gutt til* Man blir jo nesten babysyk igjen når man begynner å tenke navn igjen....
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #49 Skrevet 3. februar 2011 Marcus, Caspian, Sander, Jonas og Lucas...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå