Eleutheria Skrevet 2. februar 2011 #26 Skrevet 2. februar 2011 Hva jeg er vet jeg ikke, men jeg har definitivt mer jentesex enn gjennomsnittskvinnen.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #27 Skrevet 2. februar 2011 Hihi Lykke til i morra HI! Seff skal Xen betale! Og NAV! Du er jo SYK ditt syke menneske Hehehehe
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #28 Skrevet 2. februar 2011 Jentesex er en psykisk lidelse preget av psykose (vrangforestillinger, hallusinasjoner), uorganisert tale og «negative symptomer». Negative symptomer kan være avflatede følelser, mangel på vilje, manglende evne til nytelse, oppmerksomhetssvikt, utarmet tale og språk, og stereotyp atferd (hensiktsløs, repeterende atferd). Symptomene må være til stede over en periode på minst 1 måned og være knyttet til minimum en 6-måneders periode med nedsatt fungering.[1] [2]Lidelsen kommer som oftest til uttrykk som auditive hallusinasjoner (pasienten hører stemmer), paranoide eller bisarre vrangforestillinger, eller desorganisert tale og tenkning, og ledsages av betydelig sosial eller yrkesmessig dysfunksjon. Symptomene oppstår vanligvis i ung voksenalder,[3] med en total livstidsprevalens på rundt 1 %.[4][5] Diagnosen er basert på pasientens selvrapportering av opplevelser og på observert atferd. Det finnes ingen laboratorieprøver som kan påvise Jentesex.[6]
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #29 Skrevet 2. februar 2011 Men hva med de aseksuelle da? Har ikke de krav på finnmarkstillegg? Og k@roline, angående angsten, så ville jeg satset på en sosionomnaprapatangst, ganske sjelden, men fy så forlammende for dagliglivet! Den kommer for øvrig i bølger, og kan forverres ved jentesex, vet ikke om dette er noe som høres kjent ut?
k@roline Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #30 Skrevet 2. februar 2011 Takk for all støtte Nå skal Xen få svi. Nå skal Nav få betale. Skal saksøke dem grunnet dårlig oppfølging og det har gjort meg enda mer syk... Har unger også, kan de kreve erstatning og kanskje for en fæl oppvekst ?
k@roline Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #31 Skrevet 2. februar 2011 Jøss dette er jo meg i ett nøtteskall :-)
k@roline Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #32 Skrevet 2. februar 2011 Kan noen hjelpe meg med ei liste over mine symptomer blir syk av alt jeg feiler. Må jo dokumentere noe på NAV i morgen Kanskje jeg kan henvise til DIB ?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #33 Skrevet 2. februar 2011 Ja, ungene dine kan absolutt få erstatning for en slik oppvekst, men dette er definitivt noe du bør involvere barnevernet i, de skal jo helst inn i sånne saker, der udemokratiske jentesexere skuler stygt på muslimske navarbeidere...
k@roline Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #34 Skrevet 2. februar 2011 Ok da ringer jeg barnevernet nå Sender inn bekymringmelding på meg selv er jo Schizofren, så det kan jo være min bedre halvdel
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #35 Skrevet 2. februar 2011 *sykdomsfølelse *hører stemmer når jeg snakker med andre *har ved flere anledninger hatt sex med jenter *stemte ikke ved forrige stortingsvalg *lettere forhøyet temperatur i venstre underarm kombinert med betennelse i øret *angst som fortoner seg som engstelse så sterk at jeg blir redd *så deppa at jeg ikke orker å gjøre husarbeid, bare sitte på pc *sykelig fobi for muslimske kristne
k@roline Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #36 Skrevet 2. februar 2011 Tusen tusen takk 01:53 Du har gjort livet mitt lettere å være syk
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #37 Skrevet 2. februar 2011 Dette burde MINST gi deg forlenget OS, støtte til utdanning (kun til barnevernspedagog, nye regler da de trenger mer folk i systemet), dagpenger og aap, for ikke å snakke om utvidet barnebidrag, samt uføretrygd. Men så må du trekke fra 18 000 i måneden som du selv må betale til din bedre halvdel i deg selv hvis du har barn som har flyttet hjemmefra i en alder av 18+
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #38 Skrevet 2. februar 2011 Hva sier svigermor til dette da? Syns det er viktig at hun får uttale seg før du foretar deg noe som helst!
k@roline Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #39 Skrevet 2. februar 2011 X Svigermor skal også få svi, før hadde jeg langt hår på musa, men nå har jeg barbert meg og er så glatt og stolt, helt til xsvigermor kom og viste seg musen hennes hun hadde gjort akkurat det samme. Så nå er sexlivet mitt ødelagt. Hun skal saksøkes
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #40 Skrevet 2. februar 2011 HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men du må ta med i beregningen at hun kommer på besøk når det er MORSDAG da!! Tro om man kan saksøke for ekstra mye da?
k@roline Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #41 Skrevet 2. februar 2011 Og så skal Sykehuset saksøkes De tok fra meg dildoen min som jeg pakket så fint i bagen når jeg dro på føden Nei NAV. Here I come
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #42 Skrevet 2. februar 2011 Hva?! Nei nå tror jeg du må bremse litt, dildo på føden? UTEN å ha skrevet det på ønskelista som du har mailet JM fem måneder i forkant, samt skrevet ut og laminert og hengt rundt halsen på BF? Mon tro hva fotballfruen hadde sagt til noe slikt!
k@roline Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #43 Skrevet 2. februar 2011 Fotballfruen har også ødelagt meg, hun har en fett % på 0.00000000001 jeg har BMI på 27,9 så jeg er jo fettberg Tynne damer har for høy selvtillit så de skal også få svi. De har ødelagt min. Diverse nettforum skal og få skylda, jeg klarer jo ikke legge fra meg pc
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #44 Skrevet 2. februar 2011 Hmm der sa du noe..kanskje jeg kan saksøke fotballfruen for at pc'en min er så treg? Siden hun er så tynn og vakker mener jeg, jeg tror lille packarden min får litt sjokk...og min BMI er sikkert ikke så mye bedre, jeg ba noen her inne regne det ut, men jeg har ikke fått svar enda. De måtte vente og se hva tarotkortene sa... For øvrig er mannen min bortreist, tror dere han har dratt til Tsjekkia og hatt sex med horer?
k@roline Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #45 Skrevet 2. februar 2011 Jeg glemte jo nesten det viktigste. Nemlig barnehagen De har også ødelagt min psyke. Mine søte små spydde i natt og jeg overholdt ikke 4,8 timers regelen ? Var det ikke det ?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #46 Skrevet 2. februar 2011 Å herregud barnehagen ja! Nei vet du, barna må ha vært spyfrie i 4,93 døgn, og snørrtørre i minst 5 timer...men om de har 37,3 i feber må de holdes hjemme og ikke komme tilbake før vannkoppene er overstått. Meeeed mindre du da har kontantstøtte og kortere barnehagetid, da blir det helt andre tider som gjelder...har ikke satt meg så mye inn i dem enda, da jeg foreløpig vurderer å være hjemme-mamma slik at gutten min slipper å bli forkjølet før immunforsvaret er klar for det. Og siden jeg fullammer, og har tenkt å fortsette med det i minst 6,83 år til, blir det vel når han er rundt 13 tenker jeg...med mindre han begynner å kreve mer på natta og bli mer urolig, da kan det hende han får 20 ml MME i tillegg hvis selvtilliten min tillater det.
k@roline Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #47 Skrevet 2. februar 2011 Svarte Kontantsøtte 3 år gange 3 barn det hadde jeg glemt Bostøtte er glemt Støtte til barnetilsyn Er det rart jeg er blitt syk
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #48 Skrevet 2. februar 2011 Åh jeg kjenner jeg blir litt syk jeg også nå...dette ble litt for mye for meg...kan det være eggløsning? Tror du man kan få støtte til nav for eggløsning? Jeg ser at fotballfreua spiser innbakt majones (??) i eggeruller? Det burde vel i det minste kvalifisere for kognitiv terapi?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #49 Skrevet 2. februar 2011 Hehe ler meg ihel endelig er det damer her med humor dette liker jeg
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #50 Skrevet 2. februar 2011 Vennligst ikke le deg i hjel i tråden min da, for jeg får så lett posttraumatisk stressyndrom og da blir jeg så vanskelig å ha med å gjøre og så må jeg spørre om alt mulig her inne, som "kan man bruke balsam fra wella om man har brukt shampo fra dove" eller "hvis jeg hamstrer 2345 pakker bleier, hvor mange bind tror dere jeg trenger da?".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå