k@roline Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Har de mer jentesex en andre jenter og damer ?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Ifølge alle kaklende damer her inne så er jo de som har jentesex Psykisk syke så svaret må jo være ja
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Ja, siden homofili er en psykisk sykdom faller det seg helt naturlig.
k@roline Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2011 Hei alle dibbere. Da er det bekreftet. Jeg er psykisk syk.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 Neeeiii! Dere misforstår jo helt her!! Herregud altså! Det er de som er ASEXUELLE som har mer jentesex enn jenter/damer i resten av den demokratiske verden!
Nattergalen:-) Skrevet 2. februar 2011 #10 Skrevet 2. februar 2011 Jeg også! Og jeg gleder meg til vi to skal leve ut vår psykiske sykdom :-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #11 Skrevet 2. februar 2011 gratulerer k@roline )) jeg synes du skal ringe rundt å si det til alle du kjenner så de kan komme å stille opp for deg! ta en tur til NAV også så du kan få litt penger :D For en lykke!!! Jeg vil ååååå bli lesbisk! Jeg har det så f æ fæ fæhæææælt (var det overbevisende nok tror du?... Kanskje jeg også kan ta meg en tur på NAV? Hihi)
Gjest Skrevet 2. februar 2011 #12 Skrevet 2. februar 2011 Slapp av, jeg kan sikkert finne en prest villig til å helbrede deg.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #13 Skrevet 2. februar 2011 Hva er jeg da ? jeg er både udemokratisk, selvsentrert, liker muslimske menn og elsker jentesex
k@roline Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #14 Skrevet 2. februar 2011 takk 01:23 men jeg er ikke bare lesbisk jeg er hetero også. Jeg elsker sex samme hva slags kjønn, kjemi som teller Er jeg schizofren kanskje ?
k@roline Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #15 Skrevet 2. februar 2011 Prester ... er de gode i sengen ?? må være en jenteprest eventuelt Kjenner du noen
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #16 Skrevet 2. februar 2011 Anonym 01.24: Herreminhatt! Du er nok helt fortapt...ring NAV og hør om du kan få OS og finnmarkstillegg med en gang!!! k@roline; schizofreni kvalifiserer dessverre ikke som psykisk sykdom, det har vi allerede diskutert ned og opp og i mente...men om du har litt angst i tillegg kanskje??
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #17 Skrevet 2. februar 2011 jaaa, hahaha Ikke værst å finne ut hvilken psykdom du lider av så fort da Eller forresten... Jeg har hørt at schizofreni faktisk ikke har flere personligheter. De bare hører stemmer og sånnt... Hmmm... Vi får tenke litt lenger på den diagnosen! hilsen 01.23
k@roline Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #18 Skrevet 2. februar 2011 Hører stemmer av og til, når jeg har jentesex da er det mange rare lyder av mange forskjellige arter og språk, vet ikke hva det kommer av. Nei må ringe nav i morgen, si opp jobben. Be x mann betale 40000 i bidrag i mnd Mmm Livet er hærlig dere
Eleutheria Skrevet 2. februar 2011 #21 Skrevet 2. februar 2011 Vel, inntil for noenogørten år siden var jo homofili en psykisk sykdom. Nå er nok ikke det argumentet gyldig lenger ikke engang sadomasochisme, transvestisme og fetisjisme er sykt nå - hva skjer med verden?! Aner ikke om psykisk syke har mer homofil sex enn folk flest, men jeg tviler. Altså - JEG er ikke psykisk syk, og ergo et bevis på det motsatte.
k@roline Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #22 Skrevet 2. februar 2011 Ja men det visste vi jo allerede Diagnosen jeg vil vite. Må jo ha de rette svarene til NAV PS hva slags angst er best ?
Eleutheria Skrevet 2. februar 2011 #23 Skrevet 2. februar 2011 Schitzophreni er forøvrig en psykisk lidelse som kjennetegnes av tvangstanker og vrangforestillinger heller enn spaltet personlighet - som igjen er en egen lidelse.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #25 Skrevet 2. februar 2011 k@roline, jeg tror nok du har krav på mer enn det, om alt du skriver stemmer...mulig du burde ta kontakt med en kundebehandler på nav som kan behandle deg riktig dårlig og så gi deg AAP etterpå. For øvrig er det ikke så uvanlig å høre rare lyder når man har jentesex og er paranoid schizofren med bipolar lidelse ved siden av personlighetsforstyrrelsen. Men har du sjekket med terapeuten om du kan ha krav på fysioterapi? Jeg har nemlig hørt at KISS kan utløses når du fødes og gi kink i nakken med påfølgende adferdsproblemer i årevis etterpå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå