Gå til innhold

Den O-store orgasmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har inntrykket av at veldig mange "later" som om de får vaginal orgasme, hadde diskusjonen oppe med samboer, som er en del eldre, han har hatt 3 lange forhold før meg + diverse korte flørter, og "alle" har visst fått vaginal orgasme ;) Tror nok en del av de damene har faket over laaang tid.. Han er god i senga ja, men ikke såååå fantastisk. Jeg har vært åpen om det fra dag 1, ikke vits i å late som noe heller... Men, får klitoris orgasmer som det jommer etter, ved bruk av vibrator under samleie :) Da blir både jeg og mannen fornøyd :D

Men misunner dere som får vaginal orgasme... Merkelig nok får jeg helt ville klitoris orgasmer ( omtrent dobbelt så sterke) ved analsex kontra vanlig sex... Merkelig.. Men det er vondt for meg i begynnelsen, så det er skjelden det blir sånne aktiviteter da, men det skjer jo innimellom... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orgasme med stor O er vaginal orgasme synes jeg

Jeg kan av og til sprute som bare det når min mann først knuller meg hardt og lenge og så fingrer han meg. Det er deilig det...

Klitt orgasme er noe annet men utrolig godt det også

Uff må vist finne frem leketøyet i kveld :)

Skrevet

Snufs jeg for ikke orgasme jeg, hverken med onani eller sex

Skrevet

Det gjorde ikke jeg heller før men når jeg klarte det så klarer alle det! Så det finnes håp:-)

Skrevet

0151

kan du fortelle meg hvordan du fikk det til ?

Skrevet

Jeg har en venninne som forklarte meg hvordan jeg kunne trene meg opp.

Det var en lang prosess men det gikk til slutt og nå får jeg mange deilige orgasmer.

Hun har selv slitt med å få orgasme men gikk på kurs i utlandet for å lære dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...