Gå til innhold

Den O-store orgasmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle benytte sjansen til å spørre dere her inne, siden vi er så mange kvinner her. Vi i venninneflokken hadde en diskjusjon innad "gjengen" angående vaginal orgasme ( altså; orgasme kun ved "vanlig" samleie, ikke klitoris). Vi er 7 kvinner i midten av 20 årene. Kun 2 av oss klarer å få vaginal orgasme. Jeg er en av de 5 andre, jeg har vært seksuelt aktiv i 11 år, og har enda ikke opplevd det! Hvor vanlig er det å IKKE få denne type orgasme? Har lest i diverse undersøkelser, men her er det oppgitt alt fra 15% - 70% av oss får vaginal orgasme, men får det ikke til å stemme med det inntrykket jeg har fra mine veninner. Jeg har ett kjempebra sexliv, og har hatt bra sexliv med nåværende kjærester og x'er, og kan få klitoris orgasmer i bøtter & spann ved hjelp av vibrator. Er jeg unormal som ikke kan få vaginal orgasme? Får dere det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært nære, men har aldri fått det til. Da ikke med mannen min, men med en vibrator som er på størrelse med..ja...

Får samme følelsen noen ganger, i noen stillinger, med mannen min... men får det ikke til..

Skrevet

Jeg for den ikke med sambo, men med vibratoren min. Da hender det at jeg spruter som bare det. Jeg kan også oppnå vaginal orgasme nå han fingrer meg

Skrevet

Hva er forskjellen? og hvilken er best?

Skrevet

Får det kun til med dildo og etter jeg har hatt klitorisorgasme.

Skrevet

Jeg synes vaginal orgasme er best. Den synes jeg er kraftigere på mange måter og varer lengre. Men er vanskelig å sammenligne da de er ganske forskjellige og jeg kan få flere orgasmer på rad ved såkalt klitoris orgasme

Skrevet

Har SÅ lyst å få det til...men helt umulig!

Har ingenting med tillitt å gjøre.. Stoler 100% på partner og alt er greit.. vi har det strålende!

Men det går bare ikke :( Utrolig fortvilende

Skrevet

Jeg får heller ikke orgasme ved kun penetrering uansett hvordan og hvor lenge og hvor fort og alt det der :(

Skrevet

Da bør du/Dere gå på ett kurs

Det hjalp meg mye, og sexlivet er blitt noe helt annet

Skrevet

Jeg har dessverre aldri hatt orgasme hvem med en mann eller med noe leketøy. Så jeg er meget frustrert

Skrevet

Ja, jeg har heller ikke hatt orgamse noen gang :( Føler at det ikke er så mange som har det slik, for selv om man ikke får orgasme ved samleie, så pleier de fleste å kunne ordne dette selv enten alene eller med hjelpemiddel.

Skrevet

18:09

Kurs? Hvor, hva, når? Veldig interessert!

Skrevet

Jeg får vaginal orgasme, kanskje ikke hver gang, men ofte nok til at jeg er fornøyd. :) Har fått det i alle mine aktive år.

Skrevet

Jeg har fått det en gang men kjæresten min. Helt fantastisk!!! Og en gang alene med dildo. Også fantastisk!

Tror ikke det er unormalt hvis du ikke får det. Jeg har vært sammen med kjæresten min lenge og det skjedde en gang og har ikke skjedd siden. Trur vi bare hadde flaks den gangen :)

Skrevet

Ja jeg får det med min nye partner, har vært sammen i snart 1 år, aldri fått det før, og er ikke hver gang nå heller, men det blir oftere og oftere :) Nå i det siste har det blitt nesten hver gang, etter at vi begynte å bruke vibrator ringen som er med i kondomsttet, anbefaler at dere prøver den i tilegg :)

Skrevet

Syns ikke noe synd på dere, for jeg tror ikke jeg har opplevd orgasme i det hele tatt, verken den ene eller den andre:(

Skrevet

Gjør som en annen nevnte her, gå på kurs!

Finnes noen kurs som er kun for kvinner som sliter med å oppnå orgasme.

Skrevet

Jeg får vaginal orgasme. Den varer lenger og kraftigere enn klitorisorgasme. Har bare fått det sammen med mannen min. Får det stort sett hver gang vi har sex. Jeg må ligge oppå han, mage mot mage. HAr fått det i andre stillinger også, men denne er et sikkerstikk. Du må trene musklene der nede, og jobbe med dem mens dere har sex. Ihvertfall er det jeg gjør. Min mann har ikke den største penisen, så kommer nok mer an på hvordan den brukes;) Er nok derfor jeg får slok orgasme mage mot mage, fordi da passer vi best sammen og jeg får til å stramme min muskler i den stillinga. har fått til i andre også, sjeldent.

Tror ikke det er vanlig.

Skrevet

Det handler ikke om flaks det handler om å vite hva man skal gjøre.

Trykke på de "rette" knappene.

Husk jenter, er ikke mannen som gir dere orgasme, det er dere selv.

Utforske og nyt dere selv

Skrevet

Kurs ?? Hva slags ?? Hvor ??

Fortell da, jeg er nysgjerrig som jeg ser andre også er her

Skrevet

Googlet litt og fant sexkurs.no

Skrevet

takk 22:31 skal sjekke det ut

Skrevet

Sjekket siden. Noen her inne som kjenner til disse kursene ?

Skrevet

Kjenner ikke til sexkurs.no men sendte de akkurat en mail.

Hilsen 22:31

Skrevet

Jeg får alltid vaginal orgasme, og uten den hadde ikke mannen min ville hatt sex med meg tror jeg... Han er SÅ opptatt av at jeg skal ha det godt, og han kommer alltid rett etter eller samtidig med meg nettopp fordi det er min orgasme som tenner ham mest. Menn merker jo også den vaginale orgasmen ettersom skjeden strammer seg. Rart at det kan være så stor forskjell på oss kvinner og egentlig så urettferdig. Hvilken mann gidder å ha samleie om han aldri får orgasme under samleie? Ikke rart at mange kvinner får mindre sexlyst enn mannen hvis hun aldri blir tilfredstilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...