Gå til innhold

nesten ulykke....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi var litt over ett år. Vi hadde lenge vært uten tv, men fikk så en gammel brukt. Stor og tung. Jeg lot jenta se på barn-tv mens jeg ryddet litt i andre enden av stua. Så kom jeg plutselig til å tenke på at tv-en nok burde festes på en måte, slik som jeg har festet bokhyller og skap. Den var jo så tung. Så mot tv-en - og så jenta mi på kne foran den, med et godt tak over den. Så som i sakte film tv-en velte og falle, med jenta mi under. Løp alt jeg kunne mot den, men visste at jeg ikke ville rekke fram. Tv-en deiset i gulvet - milimeter fra kroppen til jenta mi. Tror kanskje jeg klarte å få tak i en flik av klærne hennes og dra henen til meg, jeg husker ikke. Var nok i sjokk etterpå. Hadde den landet på henne, hadde hun vært knust. Verste jeg har opplevd noen gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...