Gå til innhold

nesten ulykke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa sitter plutselig å holder på en passelig stor skrue i hånda..inn i munnen med den og jeg er sjeleglad for at jeg oppdaga det tidsnok!!!!

Fikk tårer i øynene, uff tenk hva som kunne skjedd:(

Ikke for å være frekk mot storebror, men mistenker han for å løsnet den fra stolen hennes(ingen sjangs at hun kunne klart det...og den sitter fast!)..uff, men jeg vil ikke beskylde han for det heller da....er vell kanskje sjalusi...:S

Flere som har hatt ulykker/nesten ulykker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jenta var 2 mnd, røyk hanken på vognbagen når jeg skulle bære henne fra soverommet til stuen. Hun falt rett i gulvet. Heldigvis bar jeg bagen alltid helt nede ved gulvet, i tilfelle. Men i sekundene etter fallet ante jeg ikke hvor stor høyde det var fra. Det er den verste opplevelsen i mitt liv, de sekundene når jeg bøyde meg ned for å ta henne opp - og jeg trodde at hun var alvorlig skadet eller død, føltes som år. Hun hadde ikke en skramme, men jeg fikk henne undersøkt av lege.

Skrevet

Det er vel ikke helt en nesten ulykke det..

Alle har vel opplevd lignende.

Skrevet

Hadde en hybelboer da eldstemann var liten.. 3 ganger klarte babyen å finne plast på gulvet.. (Den lille biten som rives av posen når den åpnes i ene hjørnet) De tre gangene måtte vi pakke fingern inn i munnen på babyen for å fjerne plasten!!!

Skrevet

uff mye som kan skje når man har små barn:S

Skrevet

sitter å tenker på om hun kunne svelget noe annet som tilhørte eller om det var falt av fra før...kan det sitte noe fast noen sted?:S hun virker helt fin...

Skrevet

22:19 :

hva var poenget med det?bedre å være hønemor enn *******mor ;)

Skrevet

Rart det er krig i verden??!!! Bry seg om ALT

Skrevet

jeg synes det er fint med hønemødre:) De bryr seg iallefall!!!!!!!Verre med andre...

Skrevet

jeg sier som en tidligere her, bra å bry seg!Man kan jo ikke ha full oversikt, men litt skremmende med søsken som kanskje er små de også og ikke skjønner for en skade slike ting kan gjøre....eller kansje skjønner det, men er sjalu....

Skrevet

Huff, vi opplever dette med sønnen vår på 1 år hele tiden. Han er en ekspert til å finne de minste ting. Alt bra små papirbiter, hybelkaniner/ lo (ups!!), bark fra veden osv. osv. I dag så jeg en liten embalasjebit i bæsjebleien hans. Blir skikelig nervøs av denne alderen! Han har også greit å fikset av en liten pyntestein fra vesken min som han rakk og svelge før jeg fikk den ut! :( Jeg sitter jo å passer på han hele dagen så jeg skjønner ikke hvordan han får det til. Heldigvis har det gått bra så langt - men han er utrolig rask!

Skrevet

22:32.

HI her :)

Ja de er utrolig kjappe!Er redd hun skal svelge noe jeg ikke ser...som regelt går det bra, men skremmende om noe blir sittende fast:(

Skrevet

Når jeg var 5 og lillebror 1, fikk jeg i oppgave å passe han i vognen mens passepiken var inne på butikken (meget liten butikk, kunne se oss) Jeg var dermed ikke interessert i å passe kjedelige lillebror så jeg dro opp de to hempene som hindrer vognen i å klappe sammen, så gikk jeg inn i butikken... Når passepiken kom ut hadde vognen foldet seg sammen og lillebror lå brettet på midten å hylskrek... Inrømmet det aldri, men var med full viten jeg gjorde det:-p

Skrevet

åj rampeunge;P hehe...stakkars lillebror da...

Skrevet

Du får ta på munnkurv da vettu...

Skrevet

Hehe, ja jeg var ikke serlig sympatisk stakkars... I begynnelsen kløyp jeg han så han begynte å gråte slik at jeg kunne være en god storesøster og trøste han.... Er gode venner i voksen alder:-)

Skrevet

trenger ikke være frekke. Ser det er mange som svarer surt på mange innlegg her inne..snille gode mødre sikkert ja!Hva lærer dere barna med det?!?Greit å være spydig og uhøflig.....jah!Skjønner godt hvorfor mange melder seg ut...

Skrevet

ja alt for mange sure DIB'ere....men maaaange snille og gode også :)

Skrevet

Mener du at du mistenker storebroren for å ha gitt skruen til minste med viten og vilje at hun skulle sette den fasti halsen??

Hvor gammel er storebror?

Litt psycho å tenke slik?

Skrevet

Frekke? Prøvde ikke være frekk, dette har faktisk skjedd. Vil bare si at det er ikke alltid barn har så stor empati for småsøsken. Sier ikke at eldstebarnet til HI har gitt minstebarnet en skrue med vilje. Prøvde bare å belyse søskensjalusi med en historie fra min barndom. Beklager hvis jeg tråkket noen på tærne.... Kryper stille tilbake der jeg kom i fra.....

Skrevet

storebror er 6 år...han plukker og skrur på at, og jeg så han var veldig opptatt av stolen, men trodde bare han satt å tullet med henne, men plutselig ser jeg jo en passelig stor skrue i hånda hennes.....

Sambo mener også det er han for den var skrudd godt fast og babyen har ikke mulighet til å nå dit skruen stod...storerbror virket helt rar og sa skjelvende "jeg har ikke gjort det..." med flakkende blikk, slik han gjør når han lyver...uff ikke lett, vil ikke kjefte på han siden jeg ikke så akkurat DET!

Skrevet

Storebror har nok ikke tenkt å skade lillesøster akkurat.

Jeg måtte løpe på do. Var der i 15 sekunder, og så fant jeg min 10mnd gammle jentunge med pose over hodet. Hun hadde nemlig greid å åpne poseskapet, som til og med JEG sliter å åpne!

Skrevet

Små barn kan finne på så utrolig mye rart.. Derfor jeg synes det er litt skummelt å overlate ungen til folk jeg vet ikke følger med/vet hva de skal følge med på.. Men vi hadde en skikkelig nestenulykke i en ikea spisestol da baby var 5mnd. han hadde prøvd stolen for første gang og jeg skulle bare flytte han et par meter i stolen, tenkte først at jeg burde ta han ut og så løfte stolen for seg, men så tenkte jeg at det bare var et par meter og at det burde jo gå bra... Løftet stolen i brettet, og det falt av samtidig som det vippet stolen forover så han velta rett i gulvet med huet først. Følte meg grusom og han hylgrein! (heldigvis..!) Senere gjorde en venninne av meg akkurat det samme i samme stolen så nå har vi bytta.. Jeg snudde meg vekk to min og hun skulle bare flytte han litt stakkar.. Ellers har ungen vår klart seg temmelig bra.. Tror det var verre med oss for pappa hadde temmelig mye uflaks med oss når vi var små... flaks at vi overlevde :P

hehe.. gutten vår elsker forresten å late som om han setter ting i halsen, gisper og holder pusten.. Får nok litt oppmerksomhet av det for alle skvetter jo skikkelig til..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...