Gå til innhold

Har dere vært i en ulykke? Isåfall hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var med i tsunamien. Vet ikke om det regnes som en ulykke da men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ei i klassen min på videregående misten livet i ei bilulykke. Hun satt på med kjæresten sin som kjørte lastebil og den veltet. Det var så grusomt, og meningsløst.

Jeg var med på en redningsaksjon engang, og klarte å skli på isen, og falt ned en bratt skrent, og slo hjernerystelse. Var på sykehuset 1 døgn, og gikk å surra i ei uke etterpå. (har mamma fortalt) husker ingen ting fra det selv.

skolebussen kjørte i grøfta da jeg gikk på barneskolen. Dette var før mobilen sin tid, og alle barna måtte gå ned fra ulykkesstedet til nærmeste hus. ca 5-6 km da busssjåføren ikke turte å gå fra oss alene i bussen. (den kunne ha veltet) ingen ble heldigvis skadet.

Det jeg husker best fra ulykken var at jeg glemte gymbagen min i bussen, og mamma ble sint for det! hehe,...

Skrevet

Vet ikke om det kan kalles ulykke, men jeg fikk sleng på bilen en gang og kjørte rett utfor veien og ned en skråning. Gikk heldigvis bra, men kunne gått mye verre.. Kjørte ut midt mellom to trær, og det kom en buss i mot.. Den var heldigvis for langt unna..

Skrevet

Jeg brant meg på hendene da jeg var ni måneder gammel, reiste meg opp og støttet meg på vedovnen.. har i dag andré og tredje grads forbrenning, og mye jeg ikke kan gjøre.

Sovnet bak rattet for noen år siden, gikk heldigvis bra med meg, men totalvraket bilen iv fjellet..

Skrevet

Rideulykke. jeg var 13år.

Hesten ble redd på tur, løp ug på en asfalt vei å sklei/trynte.

Ganske alvorlig hodeskade, som jeg helvidvis vokste av meg. Nakken er ødelagt, og jeg har måtte avbryte studier mange ganger, sleit meg gjennom ungdomsskolen, kom meg ikke gjennom videregående.

Lå på sykehuset nesten 2mnd, kvalm, tynn og jævelig. Så ut som et lik! Klarte ikke navigere kroppen, falt bare sammen på gulvet.

Periodevis migrene, klarer ikke vri hodet og svimmelhet er noe jeg sliter masse med. MR viser klart trauma i kranie, etter tre store hevelser og flere små. Synet mitt ble skadet, jeg har -5, konsentrasjonen er ganske dårlig.

Hurraaaa for gode leger som ikke hjelper deg en døyt. ;)

Skrevet

Har vært med i haugevis av rideulykker. Blitt kasta i veggen, på frossen bakke, inn i hindre, inn i andre hester - kort sagt det meste. Også blitt tråkket på i forb. med fall og håndtering (typ tråkket på magen, beina, skuldre etc.) ... Blitt masse blåmerker og sår opp gjennom de 15 åra, men jeg har i hvert fall aldri brukket eller forstuet noe :) hatt englevakt et par ganger, det er jeg sikker på ...

Har også vært med i to bilulykker, begge på glatt vinterføre. Ene gangen ble bilen jeg og familien min satt i påkjørt (møteulykke) på en grusvei, det ble heldigvis ikke mer dramatisk enn en god bulk i sida på fronten av bilen. Andre gangen var jeg alene i bilen, og sklei av veien i en sving (kjørte i 30, så det var ikke akkurat dramatisk det heller, men bilen fikk seg en god støyt fordi den traff en stein i snøfonna, og støtfangeren fikk seg en trøkk da bilen ble dratt opp av grøfta ...).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...