Gå til innhold

Er det noen fra Nesodden her?


MS1981

Anbefalte innlegg

 

Så bra! Du får si ifra når du har gjort det og hva den heter, da! Jeg er nå flyttet til odden og begynner så vidt å komme meg i orden. Tror det blir mange turer på IKEA fremover, men er veldig fornøyd med beliggenheten her vi bor. Ellers nyter jeg spark og romstering fra han lille der inne og nå har endelig samboeren fått kjenne det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen, glemmer helt å titte innom her jeg. Si fra når du har opprettet en facebookgruppe du, jeg er med!

 

Leiligheten min er nå solg og jeg regner med flytting til nesodden rundt 1. juni. Har også vært på ul, og i magen turner en aktiv liten pjokk. Fantastisk opplevelse:)

 

Har dere begynt å handle og har dere kommet frem til navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med solgt leilighet. Tipper det er en lettelse å få gjort unna det!

 

Vi har bare kjøpt stellebord.... Vet ikke hvorfor det ble første innkjøpet, men jeg blir glad hver gang jeg ser det på baderommet :) Ellers skal vi male barnerommet denne helgen håper jeg. I hvertfall komme igang! Har ikke kjøpt så mye. Jeg har en niese som ble født i juli for et par år siden, så der har vi alt vi trenger av klær, kluter, sengeting osv.

 

Navn tenker vi på, men jeg tror ikke vi kommer til å bestemme oss før hun kommer til verden.

 

Jeg har sett på facebook, men jeg får ikke lov til å opprette en gruppe uten å invitere venner, så da må dere legge meg til så kommer jeg igang! Mitt navn er Marianne Samuel så dere finner meg nok hvis dere søker. Bare skriv en liten beskjed når dere legger meg til sånn at jeg vet hvem dere er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

Jeg har opprettet en facebookgruppe, BIM Nesodden, og invitert de av dere som tok kontakt. Hvis det er flere som vil bli med så må dere bare søke på gruppen på facebook og ta kontakt. Det er en lukket gruppe hvor kun medlemmer ser hva som postes, men det går ann å søke etter gruppen. Håper vi kan fortsette diskusjonene der og holde kontakt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...