Gå til innhold

Fotballfrue er da ikke anorektisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er absolutt ikke missunlig iallefall.

Jeg har barn, et fint hus og en mye penere mann enn henne (forsjellige smak, jeg liker ikke så tynne og spinkle mannfolk som hennes)

Hun er ikke anorektisk men på grensen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg titter innom bloggen hennes i ny og ne og blir skremt av den påvirkingskraften hun har på unge jenter.

Det jeg syntes er rart er at det ikke er blitt tatt opp hvordan disse bloggene kan påvirke unge jenter i negativ retning.

Hun bryry seg rett og slett ikke om hva hun poster eller hvor sykelig det kan være fremstilt for enkelte.

Har selv sendt henne mail og gitt henne kommentarer for å få opp øynene hennes, men får ikke svar og kommentarene blir ikke publisert.

For meg virker hun svært umoden og jeg kjenner jeg blir irritert over måten hun presser kroppen i forhold til lavkarbo trening, sykdom og null restitusjon.

Hun burde holde seg til det kun kan- nemlig blogge om mote og klær og unngå forslag til trening og kosthold- noe som hun absolutt ikke har greie på!

Skrevet

helt enig! Hun blir fort snurt og sur dersom hun ikke får bare kommentarer av typen "åhhh så nydelig du er". Med en gang noen kommer med kritiske kommentarer angående hennes trenings-eller spisevaner og hennes enorme innflytelse på unge jenter, så får man surmaga, usaklige svar igjen - om man får en respons i det hele tatt. Hun burde absolutt holde seg til blogging og klær og sminke og droppe å fremstille seg selv som en trenings-og ernæringsekspert.

Skrevet

Gud, jeg er lei! La nå jenta være i fred!

Hun er ung, hun er sprek, bevisst på matinntaket - so what? La henne kose seg med å ta vare på seg selv mens hun ennå bare har seg selv, mannen og hundene!

Skrevet

Hva er galt med å trene på LCHF?

Skrevet

Det går helt fint å trene på LCHF, men jenta løper 1 mil og mere til og mener at frokosten hun har spist før trening holder til neste måltid. Det betyr at hun ikke tar til seg noe etter trening. Det var i hvertfall dte hun skrev i en kommentar til en leser.

Et stort must i forhold til restitusjonen etter trening!! Det virker som kunnskapen bak det å trene spnn som hun gjør er minimal med tanke på kroppen sin.

Skrevet

Du får sette deg inn i saken før du dømmer andre. Jeg har selv lest i kommentarfeltet hva som ble sagt og ikke sagt. Caroline ble gjentatte ganger hetset av en person på bloggen, og da mener jeg ordentlig hetset. Han ville bare ha frem et poeng, og det var at alle har forskjellig smak og fordi hun ikke likte caroline trengte hun ikke komme hit å spre kvalme av den grunn. han brukte overdrivelse bevisst for å få det frem..

Skrevet

Presser seg gjennom trening selv om hun er syk? Hvor står dette? Hun skrev et innlegg om at det var tungt å begynne på igjen å trene etter sykdommen, og at det var derfor det var slitsomt. Ingenting om at hun var syk når hun trente. Ikke ta alt så bokstavelig, det er en blogg, og noen ganger skriver man som man gjør for at det skal være interessant

Skrevet

Hun har laget flere innlegg tidligere hvor hun angrer på at hun har dratt på trening når hun ikke har vært bra........

Skrevet

knapt nok spise? Har hun noen gang frontet på bloggen at man knapt skal spise? Jeg mener å huske at hun poste oppskrifter i sunne mengder jeg. Vis meg gjerne en link hvor hun oppfordrer folk til å ikke spise, kan du det?

Og hva er galt med LCHF, det blir anbefalt av mange leger og kostholdseksperter, hva med å ikke være så trangsynt?

Skrevet

Det er en blogg!! Det triste her er jo at du kjenner henne ut i fra den. Hva vet du om hvor mye hun legger ut av sine, for eksempel, politiske standpunkter? Kanskje hun ikke vil brette ut alle sine meninger i det offentlige, men kun holde seg til det overfladiske?

Det er ikke sånn at fordi man har en blogg så legger man ut alt om seg selv

Skrevet

kjempestort hode på en bitteliten, knoklete kropp. skremmende, syns jeg!

og jeg savner bevissthet rundt den påvirkningskraften hun har på fjortisjenter, og prefjortiser. det er lov å bruke hode til noe annet enn å tenke på trening og å få minst mulig kalorier i seg.

Skrevet

Hvordan vet du at hun lider av en spiseforstyrrelse? Det er jo ganske drøyt å påstå det ut i fra en blogg. Samme som at jeg skal påstå at du virker som en forhåndsdømmende tulling som verden hadde vært bedre foruten, ut i fra denne kommentaren

Skrevet

Minst mulig kalorier i seg, hvor har hun skrevet dette?

Skrevet
http://fotballfrue.no/?p=3925, og dagen derpå følte hun seg helt frisk igjen :) Noe som bekrefter det hun sier i kommentarfeltet, hun ble sliten og kvalm fordi kroppen var blitt i dårlig form etter en uke med sykdom, ikke fordi hun var syk når hun trente.
Skrevet

Føler hun ikke har det beste grepet på virkeligheten, denne jenta.

Skrevet

Og hun er sammen med en toppidrettsutøver som lærer om dette hver dag, tror du virkelig det er så enkelt?

I de frokostene hun la ut, får hun i seg alt fra 350 - 500 kalorier, tatt i betraktning at tusenvis av nordmenn knapt får i seg frokost er dette ganske bra.

Uansett så er et måltid med så mye kalorier ganske bra, hvertfall når du er så tynn.

Når du har et LCHFkosthold, trenger ikke kroppen "påfyll" etter trening, da kroppen har alt den trenger fra det energirike fettet :)

Skrevet

Ikke du heller, som tror du kjenner en person ut i fra en blogg. Det sier kanskje en del om hvor enkle sjeler det er som sitter her inne på det forumet

Skrevet

Det er tydelig at du som sitter å forsvarer en som helt klart er tynn og kommer med uvettige råd om kosthold og trening til jenter på 13 år og oppover ikke har et helt klart bilde selv om hva som er bra og ikke bra.

Jenta er sikkert hyggelig og ja, hun kan blogge om mote og fashion, men hun behøver virkelig ikke fortelle små jenter hvor mye hun spiser og hvordan hun trener for å påvirke de i feil retning. For det er akkurat det som skjer om du får opp øynene dine selv!!

Jeg er selv normalvektig, trener 5 ganger i uken, spiser sunt og er lagt fra misunnelig på hennes kropp. Det er ikke det dette handler om.

Jeg blir skremt over at ingen har sett hvor stor påvirkningskraft denne bloggen har på når det kommer til kroppsfokusering. Og ja, jeg syntes Caroline bør unngå å legge ut bikinibilder av seg selv!

Skrevet

Regner meg at det er fotballfruen selv som forsvarer seg i de siste innleggene her. det er tydelig at du er såret over mange av kommentarene her inne, så du skulle kanskje ta til motmæle først som sist, i stedet for å "skjule" deg bak en anonym som forsvarer fotballfruen!

kanskje du kan opplyse alle de som dømmer deg ?? Ikke la dem tråkke på deg!

Skrevet

20.25, bra skrevet!

kunne ikke vært mer enig.

det er nok fotballfruen selv som forsvarer seg, tenker jeg. syns hun burde stå fem og ta tak i kritikken - og mobbingen.

Skrevet

Hva er usunt med kostholdet hun legger frem? Jeg lever selv på LCHF, mesker meg med mengder av fett :) Jeg har verken gått opp eller ned i vekt på kostholdet, men har fått masse mer energi i hverdagen min enn før. Jeg har også tatt regelmessige blodprøver, og de er bedre enn før jeg begynte på kostholdet :)

Så hva er det som er så usunt?

Skrevet

Søsteren er en del eldre, da. Da blir man ofte litt tyngre;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...