Gå til innhold

Fotballfrue er da ikke anorektisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hun er tynn. Hun trener mye. Hun passer på hva hun putter i munnen. Og herfra konkluderer dere med at hun lider av en spiseforstyrrelse. Hvor får dere dette fra?

La oss innse det; hun er veldig pen. Hun bor i en pen leilighet. Hun har pene klær og hun er lykkelig gift med en pen mann. Og dette bevises gjennom bloggen hennes. Blir det mindre vanskelig for dere som langer ut mot henne å svelge at hun sannsynligvis har det veldig bra med seg selv og sitt liv hvis dere slenger en alvorlig, og i verste fall dødelig diagnose etter henne?

Er det fælt å se vellykkede mennesker glede seg over livet og dets mange lykkestunder? Og i så fall, hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La nå saken ligge. Jeg blir bare så lei av innlegg som skrives for å forsøke å få meg til å klikke meg inn på enda en intetsigende blogg.

Skrevet

Vil ikke kalle henne anorektiker, men på meg kan det virke som om hun faller inn under betegnelsen ortoreksi. Sykelig opptatt av å være sunn. Hun er en nydelig jente med en kjempeflott kropp, ikke misforstå meg. Skulle gjerne sett ut som henne jeg, men hennes ekstreme fokus på trening og det å spise de "riktige" tingene, virker ikke helt bra. I hvilket innlegg påstås det at hun er anorektiker? Har ikke fått med meg det.

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt...*kremt*

Men hun er sykelig opptatt av mat og trening - noe som virker på meg som usunt.

Skrevet

Er hun pen? Er mannen pen? Du vet at folk har forskjellig smak?

Uavhengig hva du måtte mene HI ser hun feilernært ut når alle knoklene i skuldrene stikker ut alle veier.

Skrevet

He, he - ja særlig det første bildet strutter av sunnhet;o) Sånn ser ikke en "naturlig" slank person ut. Bena stikker ikke ut på den måten, nekter jeg å tro!

Skrevet

operert ut ribbeina eller?

uff.

men jeg syns hun virker som en koselig jente, jeg. det skal hun ha. flink til å skrive og virker reflektert. men hun lider nok av en spiseforstyrrelse, det er det vel ingen tvil om.

og jeg syns forresten mannen hennes er mindre pen.

hun derimot, syns jeg er nydelig.

Skrevet

Hun er pen syns jeg, men mannen er laaaaaangt fra pen etter min mening. Smaken er som baken...ikke alle MÅ like samme type utseende, hi, ikke dermed sagt man er misunnelig eller sjalu av den grunn.

Skrevet

Jeg syntes faktisk ikke bikini bildet er så værst da, hun suger jo inn magen og da syntes ribbeina på de fleste (med mindre man er veldig overvektig)

Men på bilde nr 2 ser hun syk ut...Ikke ansiktet, men kroppen og de to i forhold til hverandre (altså kroppen og hodet)

Skrevet

Reflektert er vel ikke en betegnelse jeg ville brukt om henne...heller overfladisk, men, men...virker i grunn bare opptatt av klær, utseende og hundene sine...

Hun har en underholdende blogg da, det skal hun ha for! Fin layout, oppdaterer ofte og mye flotte bilder. Det er jo heller ikke slik at hun prøver å late som om hun er opptatt av så mye mer enn overnevnte heller da, så det er jo en ærlig sak:o)

Skrevet

Hun kunne vært pen, om ansiktet hadde stått mer i forhold til kroppen. Eller aller helst omvendt. Jenta trenger litt former!

Nå ser jo hodet alt for stort ut, fordi kroppen er alt for liten...

Det er vel ikke så rart at folk "kaster diagnoser" etter henne, om hun er så opptatt av kosthold og trening som de ovenfor her sier, og i tillegg ser ut som hun veier under 40 kg.

Skrevet

Hun er ikke etter min mening vellykket, men det er jo bare meg.

Måten hun fremstiller seg selv i bloggen er ikke noe jeg ønsker mine barn skal trakte etter fordi hun er alt for opptatt med hva hun putter i munnen, hvordan hun skal få trent det av og i andre matrialistiske ting... Antagligvis er det største idolet hennes barbie og med tanke på at hun prøver å etablere seg som posh of norway, er det jævlig skremmende at hun ikke ser at hun skaper et usunt image for barn...

Noe at WWW står for World Wide Web som ikke har sunket inn, hadde hun brukt litt mer energi på å tenke over potensielle konsekvenser for BARN så hadde jeg kanskje vurdert å lese bloggen hennes innimellom...

Vidre, kan du "fotballfrua" slutte å piche den jævla bloggen din her inne... I REALLY DON`T GIVE A SHIT!!!!

Skrevet

Må bare si at enkelte folk har utstikkende ribbein, og det betyr ikke nødvendigvis at de er altfor tynne. Hvorfor kan folk slenge drit bare fordi hun er tynn,gjør dere det med feite folk også? Er ikke sunt å være feit ihvertfall! Der er det mange helserisikoer.

Skrevet

Det er mange helserisikoer ved å være underernært også. Nå er det ikke de utstikkende ribbeina som gjør at hun ser underernært ut, det er de utstikkende knoklene i skuldrene og det abnormt store hodet i forhold til resten av kroppen.

Skrevet

Ok. Men hvorfor slenger ikke folk drit om feite folk,lurer jeg på. Det må da være akkurat like frekt. Og på det bildet med stort hode i forhold til kropp,det har sikkert litt med vinkelen bildet er tatt fra også.

Skrevet

Det gjør de til gangs. Spør en hvilket som helst kraftig overvektig person. Kommentarer, blikk, fnising, diskriminering, det er dagligdags det.

Skrevet

Synes synd i henne jeg.

Hun er ikke pen (flink å sminke seg for å se noenlunde pen ut men nei, pen er hun ei, bare fjern sminken så...)

Sykelig tynn er hun.

og alt hun interesserer seg for er ikke å spise mat, sko og klær.

Det er jo ufattelig viktig (not)

Tror hun hadde hatt godt av å komme seg ut, lære noe, bruke hjernen til noe mer enn overfladisk søppel.

Omgir seg nok helt sikkert med mindre pene men veldig bitchy jenter hvor aaaaalt som teller er sko, mote, hår og sminke og seff, hvem som kan spise minst mat.

Fryktelig synd at det ikke er folk som har noe mer i toppen som er forbilder i dagens samfunn.

Skrevet

14:46 - rart at den vinkelen alltid er den samme på alle bildene hun har av seg selv da...

Skrevet

Helt enig! Greit nok at janteloven er ut, og kudos til de som hever seg over den, men makan til overfladisk liv denne jenta lever! Hun blogger jo om hvert eneste gjøremål hun bedriver, så det er jo rimelig tydelig at det som opptar henne er trening, klær og useende. Hun er ung da, så får håpe for hennes del at hun "kommer seg" om noen år.

Det som er litt trist her, er at hun tydeligvis ikke forstår hvilken påvirkningskraft hun kan ha på unge jenter, som etter å ha lest bloggen hennes kanskje sitter igjen med en følelse av at de må trene syv dager i uken, knapt nok spise og ha et stappfullt klesskap oppdatert med siste mote til enhver tid for å være vellykket. Er man en av landets mest leste blogger, så bør man ha vett nok til å anerkjenne at en har en enorm påvirkningskraft og skrive deretter. Ikke gjemme seg bak at hun må få lov til å ha egne meninger og annet piss. Det er vel og bra det, ytringsfriheten lenge leve selvsagt, men alt med måte. Må kunne gå an å fremstille ting på en litt mindre bastant måte enn fotballfrue ofte gjør - særlig når det kommer til hennes nye "prosjekt" med denne så-lite-karb-som-mulig-men-pøs-på-med-fettet dietten hun for tiden sverger til.

Skrevet

Ok,jeg har ikke sett så mye i den bloggen..

Skrevet

Tittet innom bloggen hennes nå og hun ser syltynn ut. Vil hun være Victoria Beckham eller? Hun presser seg gjennom trening når hun er syk og er tydeligvis veldig opptatt av mat, utseende, mote og trening ikke minst. Synd at mange unge jenter har slike jenter som forbilder, for hun ser ikke sunn ut! Ellers er hun sikkert en hyggelig jente.

Er det ikke mannen hennes som har uttalt at Beyonce er feit? ;)

Kanskje det er pga han hun er så opptatt av mat og trening.

Skrevet

Jo, det han. Syns at Beyoncè og Kim Kardashian var 15-20 kg for mye eller noe i den gaten, så skal ikke se bort fra at hans mening spiller inn der.

Tydeligvis en trend blant fotballfruene det der, "hvem er tynnest?" Victoria Beckham er sikkert forbildet...;))

Skrevet

Jo, hun er for tynn etter hva jeg kan bedømme. Og noe rart med hodet i forhold til kroppen. Tror det ville hjulpet om hun hadde hatt mindre hår.....Litt snodig;-)

Skrevet

Kanskje hun prøver å ligne på en Barbie-dukke? Smalt liv, skamtynn, stort hode i forhold til kroppen og altfor stort hår?;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...