Gå til innhold

Lambertseter treff?


eje*lykkelig*

Anbefalte innlegg

Regnet med at det ikke ble noe, så sovnet i stedet:) Da sier vi neste søndag. Kl 12 ved lille persille for de som vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vært veldig hyggelig om dere blir med på Oslo treffene også ....

 

Dere er hjertelig velkommene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det var ikke mange å se på Lambertseter i dag. Jeg tok turen med min datter på 2. Ja ja vi fikk spist litt is da vertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det var synd!:( Jeg tenkte som sist at ingen kom til å møte opp siden ingen hadde svart siden sist gang jeg skrev.. Håper dere hadde det hyggelig med is og fint vær i alle fall! Må få til en litt mer fast avtale tror jeg så ingen risikerer å stå alene slik.. Jeg kan helt sikkert møte kl 12 på søndag, kan noen andre? Hvis ingen svarer tar jeg det som et nei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

jeg er mindre og mindre aktiv her inne på barn i magen, har funnet meg bedre til rette på babyverden, litt bedre oversikt der inne.....

men har veldig lysst til å bli en del av denne lambertseter gjengen alikevel da det kan være trivelig å ha noen å trille med. de fleste av oss er vel på samme helsestasjon også :)

var på babyverden oslo treff i går og traff en annen fra lambertseter som veldig gjerne ville bli med på disse treffene her i nærmiljøet.

så det jeg lurer på er om noen hadde hatt mulighet til å sende meg en privat mail eller noe de gangene det planlegges treff. jeg er jo innom her å sniker litt innimellom da, så mulig jeg ser det selv også, men hadde blitt glad om noen ville gi meg en lyd :-)

nå på søndag (27) kan jeg ikke på visning og besøk av mamma i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej,

 

Nu vet jag ju inte om någon tittar inom här mera i kväll men är det någon som skall mötas på sentret i morgon 27.3 klockan 12? Jag hade gärna kommit med min dotter en tur om det är någon annan som tänkte sig inom där då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg tenker å ta en tur med min datter selv kl 12.00.

 

Vi tar bordet ved døren på lille persille, dersom det er ledig. Har en jente på over to år:) Håper vi sees :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh .... nu hade vi så sätt fram emot detta hade varit så skoj att bli känd med någon annan i området. Men lill tjejen är inte helt i form så vi må tyvärr stå över idag. Men jag hoppas vi kan bli med nästa gång!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig synd, god bedring til datteren din. Håper dere får blitt med neste gang:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei.

Prøver å blåse liv her igjen, jeg:) Nå er det jo ikke så lenge til barna er her, så kanskje noen har fått mer lyst eller tid til å bli med på treff? Jeg leverer eksamen på tirsdag og har masse tid til å møtes etter det, noen andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag hade gärna blivit med :-) Har examen 7.6 och en ganska travel tid framöver men en liten paus o träff hade varit skoj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, haha, du var tidlig oppe;) Så hyggelig at du vil være med:) Når passer det for deg? Jeg har litt skole her og der, men er egentlig ganske fleksibel på dag og tid.. Hva skal du ha eksamen i forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en liten 16 månaders tös hemma därför är morgontiden kanska tidig här hos oss ;-)

 

Skall ha examen i hälsosyster fag, studerar till hälsosyster. Jag har möjlighet för att mötas i helgerna nu i första omgång eftersom veckorna är ganska så fulla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja, det blir tidlige morgener iblant med barn:)

 

Så spennende eksamen! Tvi tvi med lesingen:)

 

Da finner vi en helg der det passer med treff. For meg passer det meste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...