Gå til innhold

Lambertseter treff?


eje*lykkelig*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg kan være med jeg. Men er klar for og vente til etter UL i slutten av Februar. Har termin 26 Juli. Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at du vil være med:) Vi kan jo prøve å få til noe i begynnelsen av mars, da har kanskje flere meldt seg og de fleste hatt ultralyd? Jeg har ultralyd allerede nå til fredag og gleder meg stort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Hei. Da er UL overstått, og vi venter en gutt 27 juli :)

 

Da er det bare og vente, og gjerne sammen med flere:)

 

Er det noen som fortsatt vil ha et Lambertseter treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt med:) Terminen min ble 9. juli og vi venter en jente! Hurra, tenk så langt vi er på vei nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også fortsatt med!!! ny termin 25 juli, men liker å holde meg til den første som er 20 ;)

jobber turnus, men hadde vært hyggelig å bli kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi jo en liten gjeng da:) Det går jo an å treffes på senteret en Søndag i første omgang siden mange jobber. Vi som har barn fra før, kan jo bare ta de med oss. Det er åpent både på Lille persille, og på bakeriet ved inngangen.

 

Eller andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god plan. Jeg har ikke mulighet denne søndagen, men neste søndag eller senere passer flott. Jeg er muligens litt trøtt etter 3 nattevakter på rad, men det er vel bare noe jeg må bli vant til igjen nå som det snart blirt "nattevakt" hver natt etter at babyen har kommet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg jobber neste søndag...... litt usikker i farten om det er dag eller aftenvakt, kan se i morgen før jobb hvordan jeg jobber :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg har termin 27.07 etter korrigert fra august, så jeg har ikke funnet ut hvordan jeg bytter over klubb enda, men jeg bor med kort avstand til lambertseter, og blir gjerne med og møtes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen av dere i nærheten av Lambertseter som er permittert allerede? Jeg er ute i perm pga høyriskoyrke og har myyyyye tid på dagen om det er andre i tilsvarende situasjon!

 

Termin 27. juli og venter vårt første barn, en nydelig liten gutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så hyggelig at du er her og vil bli med på treff:) Jeg er deltid student/jobber deltid natt, så har også en del tid ledig på dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerbaby2011: Fant du ut hvordan du jobber den søndagen? Blir det mye stress finner vi sikkert en annen dag der alle kan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at mange vil være med.

Jeg er ute og triller i 12 tiden hver søndag så sant vi ikke er bortreist. Så vi kan jo ha en date på Lille persille søndagene kl 12 frem til vi alle sammen får litt mere tid i hverdagene. Da kan jo dere som har tid komme en tur. Så treffer vi alle til slutt?

Da blir det ikke så forpliktende heller. Kan okkupere sofaen ved vinduet i første omgang så vet vi hvor vi skal lete etter hverandre.... ;)

 

Skal vi begynne kommende søndag? evt hvem er med?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser at jeg jobber til 15.30 den dagen, da er jeg tilbake på lambert i 16.00-16.30 tiden, allt avhengi om det blir henting eller tbane.

men vi kan jo møtes flere ganger,så kan jeg være med på neste treff :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig jeg blir med en times tid, skal bort i 13-14-tiden:) Tenker du å trille eller sitte på kafe? Bare lurer på om jeg skal ta med vogn eller la den stå hjemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Skal vi prøve oss på neste søndag da?

Har ei lita snuppe med feber, så jeg er usikker på hvordan morgendagen blir....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, god bedring til jenta di:(

 

Da prøver vi å møtes en annen søndag i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Hvordan blir det med treff for oss? Noen som skal møtes i morgen eller tar vi det neste søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...